BAJAJ PULSAR NS200 SEGMENT LİDERLİĞİNİ SÜRDÜRÜYOR

BAJAJ PULSAR NS200 SEGMENT LİDERLİĞİNİ SÜRDÜRÜYOR

2016 yılı Ocak-Nisan TÜİK raporuna göre düşüşe geçen motosiklet pazarına rağmen Bajaj, pazar payını en çok artıran marka olarak öne çıkıyor. Bajaj’ın Pulsar NS 200 modeli ise segmentindeki liderliğini sürdürüyor.

10 Ağustos 2016

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2016 yılı ilk 4 ayına ait motosiklet pazarı istatistikleri açıklandı. TÜİK raporuna göre toplam motosiklet pazarı düşüş yaşarken Bajaj, pazar payını en çok arttıran marka olarak dikkat çekti.



2016 yılının ilk dört ayında motosiklet pazarının, 2015 yılının aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 7 daraldığını görüyoruz. Ancak Hintli marka, 2015 yılına göre yüzde 6 olan pazar payını 2016 yılının ilk 4 ayında yüzde 135 arttırarak yüzde 14’e çıkarmayı başarmış.



Bu kötü değişimden çok da etkilenmişe benzemeyen Bajaj, İstanbul içi vitesli motosiklet grubunda ise yüzde 21,5 pazar payı ile tüm markalar arasında ikinci sırada yer alıyor.


Pulsar, en çok tercih edilen model!


2016 yılında da motosiklet severlerin sport/ super sport segmentine olan ilgisi artarak devam ediyor. 2015 yılına göre 2016 yılında yüzde 32 büyüyen bu segmentte en çok tercih edilen model ise Pulsar NS 200 oldu. Commuter segmentinde de Pulsar NS 150 en çok tercih edilen modeller arasında yer alıyor.



Talep, kaliteli ürünlere yöneliyor.


2016 yılının ilk 4 ayında TÜİK raporuna göre Çinli markalara olan talep azalıyor. Bu noktada motosiklet kullanıcılarının fiyattan öte kaliteye yönelmesi önemli bir rol oynuyor. Çinli markaların satışları bu dönemde yüzde 35‘e kadar düştüğü belirtiliyor.