Hero Roadshow Nefes Kesecek

Hero Roadshow Nefes Kesecek

Hindistanlı motosiklet üreticisi Hero, yılda 7 milyon adet ile dünyanın en büyük motosiklet üreticisi konumunda yer alıyor. Türkiye’de 7 adet model ile bu yıl daha agresif bir satış politikası sergileyen Hero, hazırladığı özel tır ile Türkiye çapında Roadshow turuna çıkacağını duyurdu.

18 Temmuz 2016

Nisan ayından Haziran sonuna kadar 80 ilimizi gezecek olan tırda Hindistanlı üreticisinin 2016 model Dash, Karizma R, T sport, Hunk ve Duet modelleri tanıtılacak. Test sürüşü imkanı da olacağından, bu etkinliğin çok ilgi göreceğini düşünüyoruz. Ayrıca tırda bulunacak olan simulasyon aleti ile hiç vitesli motosiklet sürmemiş kişiler burada alıştırma yaptıktan sonra gerçek hayata adım atabilme imkanına sahip olacaklar. Bu simulasyon aletini fuarda deneme şansımız olmuştu ve tecrübesi bulunmayanlara kesinlikle faydası olacağına inanıyoruz. Çeşitli hediyelerin de dağıtılacağını öğrendiğimiz organizasyonda ödüllü yarışmalar da planlanıyor.







Hindistanlı dev firmanın Türkiye distribütörlüğünü Soysal Group yapıyor. Firma sahibi Yusuf Soysal 2016 yılı stratejilerini şu şekilde açıklıyor: “




Bu yıl motosiklette ezberleri bozan, eski alışkanlıkları unutturan beklentileri yükselten modeller ile tüketicimizin karşısına çıktık. HERO’nun ürün yelpazesini genişletmesi ve kalitesi rekabet şartlarını da kökten değiştirdi. Ürettiğimiz modeller uzun ömür ve düşük yakıt özelliğinden dolayı Hindistan pazarında “Babadan oğula miras” veya “Doldur, kapat, unut” gibi sloganlarla biliniyor. HERO Türkiye’de de “az yakar, çok gider” sloganı ile tüketicinin tercihi oldu. Türk tüketicisi, verdiğimiz servis hizmetinden de çok memnun kaldı. Yurt genelinde 110 servis istasyonumuzda hizmet veriyoruz. Bugüne kadar 3 olan model sayımızı 2016’da 10’a çıkardık. Türkiye yolları ve Türk sürücülerin beklentilerine göre üretilen yeni motosikletlerin de satışlarına başlandı. Hindistan’daki 3 fabrikasında toplam 12 bin kişinin çalıştığı ve bugüne kadar 55 milyon adedi aşan üretim yaparak kalitesi ile Japon ve Avrupalı üreticilerle yarışan Hero, 2016’yı Türkiye de atılım yılı ilan etti.




“ Ülkemizin yükselen yakıt fiyatlarıyla beraber yakıt ekonomisi iyice önemli bir madde haline geldi. Hero’nun kendine özel ATFT ve ASFS teknolojileri sayesinde yakıtın her zerresinden faydalanılmaya çalışılmış. ATFT sistemi hava ve yakıt karışımını girdaplayarak yakıtın her zerresinin hava ile atomize olarak tam yanmasını sağlayarak hem daha kaliteli yanma hem de daha az emisyon salınımı yapıyor. ASFS ise yakıt ve hava karışımını çamaşır makinesinin çalışma prensibi gibi dönerek silindir duvarına vurdurarak extra güç elde edilmesini sağlıyor. Biz de Dash, Karizma R ve T-Sports ile yaptığımız testlerde, bu teknolojilerin güç ve düşük yakıt sarfiyatı gibi iki önemli konudaki etkilerini net olarak görmüştük. Şu sıralar bir motosiklet almayı düşünüyorsanız Hero’nun bu etkinliğini kaçırmamanızı öneririz.




Üreticiden bize gelen tanıtılacak model listesi ve teknik veri açıklamaları ise şu şekilde:




DASH


111 cc ve 8,3 HP gücündeki scooter Dash modelinin global pazarlardaki adını Türkiye bayileri arasında yapılan bir anketle belirlendi. Dash, minumum yakıt sarfiyatlı ve sınıfının en güçlü motoruna sahip bir model olarak yollara çıkıyor. Bu model LX ve VX olarak 2 versiyon ile satışa sunuldu. Dash VX modeli özellikleri cep telefon şarjı , sele altı aydınlatma, kombine fren sistemi, titanyum egzoz koruma, bakım ikaz göstergesi, güvenlik için imobilizer, 12 jant lastikler, kombine renklerle dikkat çekiyor.




DUET 


111 cc ve 8,3 HP gücündeki tamamı metal kaportadan oluşan Duet modeli tam bir çelik kasa. 2 versiyon olarak Türkiye’de satışa sunulan model 6 renkte meraklılarını bekliyor.




KARİZMA R


HERO markasının amiral gemisi olan Karizma R modeli sınıfında global pazarlarda en çok bilinen modellerden biridir. 225 cc ve 19,2 HP gücü ile hem şehir içi hem de uzun yol gidecekler için konforu ile öne çıkıyor. Karizma R modeli kategorisinde Türkiye’de satılan başka bir model yok. Hero’nun Türkiye’de başlangıcından bu yana en çok sorulan ve talep edilen modellerinden biri. 5 vites ve 213 cm uzunluğundaki boyutu ile iri motosikleti sevenlerin ilgisini çekiyor. Led stopları, tubles lastikleri, çift ön farı, 15 LT yakıt deposu, döküm jantları, entegre fren sistemi ile kategorisinde favori diyebiliriz. Fanları ile Nisan ayında buluşmaya başlayacak. Karizma R fiyatı ile 150 ve 250 cc arasındaki tüm sürücülere göz kırpıyor.




HUNK


Sportif yuvarlak hatları var. 150 cc motor hacmindeki Hunk, bu dizaynı ile Türk sürücülerin sevgisini kazanacak bir yapıda. 15,6 HP gücündeki ATFT motoru var. İki versiyona sahip, birinde arka disk fren varken diğerinde opsiyonel olarak yer alıyor. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar, gövde rengi dikiz aynalar, Hunk modelinin standart özellikleri olarak sıralanabilir.




T SPORT


Büyük hacimli modellerin dizaynına sahip olan T Sport, daha çok şehirli kullanıcıların tercih ettiği ve keskin hatlara sahip bir model. Aerodinamik duruşu ve alt grenaj aksamı ile büyük hacimli modellerle yarışacak 150 cc ve 15,6 HP gücünde bir model. Ön arka tubles lastikler, dijital ekran, 5 kademeli arka gazlı amortisör, led stoplar,gövde rengi dikiz aynalar T Sport modelinin standart donanımları olarak sıralanıyor.􀀟