Hero Thriller

Hero Thriller

150cc commuter sınıfına demir yumruk ile giren Thriller'ı uzun dönem test motoru olarak Motoron garajına aldık... Bakalım bu küçük Hint'li ne tür sürprizlere gebe?

13 Temmuz 2015 Yazı:Moe, Fotoğraflar:DM

Şubat 2014 itibari ile Avrupa pazarına Türkiye ile giriş yapan Hero; şimdilik Glamour, Pleasure ve Thriller modellerini piyasaya sürdü. Biz de bu üçlünün sonuncusunu ve en güçlüsünü test için garajımıza aldık.


İlk Buluşma


Motoru teslim almak için Sanço›nun yanına gittiğimde itiraf etmeliyim, motosikletin sağıyla soluyla pek de ilgilenmedim, ilgilenemedim. Oldukça sıkışık bir zaman diliminde motosikleti alıp İntercity Istanbulpark›taki pist gününe yetişmem gerekiyordu, «Abi yürüsün yeter,nolacak!» diyerek aldığım Thriller›ın birkaç günlük kullanım sonucu biraz hakkını yediğimi kabul etmek durumundayım. Bir kere sınıfına göre oldukça atik ve keyifli bir motor. Thriller›ın 4 zamanlı, tek silindire sahip, 149.2cc›lik karbüratörlü ve hava soğutmalı motoru, resmi verilere göre 7000 devirde 14,4 beygirlik bir güç üretiyor, ki bu da kendisini sınıfının/ hacminin en güçlü motosikleti yapıyor! Bunun yanı sıra motosiklet üzerindeki ufak tefek ayrıntılar da oldukça dikkat çekici... Örneğin ön ve arkada kullanılan disk frenler (performanslarını bir kaç panik frende test etme fırsatı buldum, yumuşak ön süspansiyonuna rağmen Bybre fren sistemi şaşırtıcı derecede iyi çıktı), analog ve dijital gösterge paneli, LED stoplar, kick start ilk aklıma gelenler arasında.



Hero Thriller



Bir de yakıt tüketimi var ki evlere şenlik, ATFT(Advanced Tumble Flow Induction Technology) gibi cikcilli bir teknoloji kullanılmış ki düşük hızlarda bile hava-yakıt karışımından efektif bir şekilde yanma elde edilebilsinmiş! Ancak her şey günlük gülistanlık değil elbette, bir kaç basit fonksiyonel eksiklik beni bir “acaba” dedirttirdi. Ama yine de kesin bir yorum yapmam için, muhtemelen daha önce de test aracı olarak mıncırılmış ve apaçi kardeşlerimizin hışmına uğramış olan motosikletin geçmişine bir uzanmam gerekiyor... Titreşim var mı, gerçekten az mı yakıyor, bu ATFT ne ola ki, kalkışı, duruşu, hızı, freni lastiği nasıl, en önemlisi fiyatını hak ediyor mu? Bunları ve daha fazlasını, Hero’nun Thriller’ı hakkında yazacağım detaylı inceleme yazısında, Temmuz sayımızda, bulabileceksiniz...


Hintliler yine yapacağını yapmış... mı acaba? Gelecek sayıda göreceğiz.􀀟

İLGİLİ HABERLER
Lifan KP150 Hero Thriller 150 KarşılaştırmasıLifan KP150ve Hero Thriller karşı karşıya, hangi motor daha az yakıyor? Lifan KP150 ve Hero Thriller detaylı ....
Hero ThrillerHaziran sayısında söz verdiğimiz gibi, Hintli Hero'nun Thriller modelini daha ayrıntılı mercek altına alıyoruz....