Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

Koreli motosiklet markası Hyosung, GT250R modelini baştan aşağıya yenileyerek Hindistan'da GD250R ismiyle tanıttı.

24 Aralık 2014 Yazı:Burak Yıldız

Bildiğimiz gibi Koreli Hyosung markası, yıllardır Gt250R modelini satmakta. Genç kullanıcıların oldukça beğendiği bu 250 cc’lik süperspor, 2012 yılında önceki halinin makyajlanmış hali olarak ortaya çıkmıştı. Sürüş pozisyonu, kuyruk tasarımı, performansı ve boyutları nedeniyle oldukça revaçtaydı. Ne zaman tamamen yenileneceği merak konusuydu, ve sonunda o gün geldi çattı.

Hyosung, yeni modelin isminde GT kodu yerine GD kodunu kullanmayı tercih etmiş. Motor hacmi ve soğutma sistemi yine aynı, fakat güç ve tork farklı. Motosiklet kalbinde sıvı soğutmalı 9.500 rpm’de 27.6 beygir güç ve 7.000 rpm’de 24.17 nm tork üreten bir motor kullanılmış. Bu güç, arka tekerleğe 6 vitesli şanzıman tarafından iletiliyor. Motosikletin ıslak ağırlığı 155 kg, bu da önceki modele göre daha hafif olduğu anlamına geliyor.

Hyosung, 250 cc'lik Süpersporunu Yeniledi: GD250R

GD250R görüntü itibarıyla oldukça yarışçı görünüyor. Artçı selesi daha yukarıda, depo önceki modeldeki gibi büyük tasarlanmış. Kafa tasarımı tamamen değişmiş olan GD250R’ın bir diğer göze çarpan kısmı da egzozu. Arka tekerin tam önünde konumlandırılmış olan egzoz diğer bir yenilik. Ayrıca, önceki modelde kullanılan öndeki çift disk, yeni modelde yerini tek diskli ve çift pistonlu 300 mm’lik frenlere bırakıyor. Arkada ise tek pistonlu ve 230 mm'lik frenler mevcut. Sele bu sınıfın en yüksek selelerinden biri; 810 mm.

Hyosung, GD250R modeli ile bu yıl bolca yeni modelle karşılaştığımız 250 cc sınıfını kızıştıracak gibi görünüyor.