Kazananlar: Birinci Arzum, ikinci Fakir…

Kazananlar: Birinci Arzum, ikinci Fakir…

İzmir Ülkü Yarış Pisti’nde gerçekleştirilen 2015 Türkiye Pist Şampiyonası açılış yarışında 87 sporcu, 10 sınıfta sezonun ilk kupaları için kıyasıya mücadele etti. Geçen yıllara kıyasla daha yüksek katılımla gerçekleşen yarışlarda Arzum, Fakir, Ülkü Grup, Nachi, Atarlar, Aytemiz ve adları sporcularda saklı kimi gizli, kimi aleni onlarca sponsor, motosiklet sporlarına gönül verenlerin kalplerini kazandılar.

02 Nisan 2015
Türkiye Motosiklet Federasyonu, resmi sitesinde yarış sonuçlarına ilişkin şu açıklamayı yaptı: “TMF GP 1000 cc sınıfında AKUT kulübü sporcusu Tolga Uprak birinci olurken aynı kulüpten Sinan Şenel ikinci oldu. TMF GP 600 sınıfında ise AKUT kulübü sporcuları Aras Özkaçar, Furkan Eryılmaz ve Muammer Karakaya ilk üç sırayı paylaştı.” Şüphesiz sonuçlara baktığımızda önce başarıya imza atan sporcuları, sonra da kulüplerini kutlamamız gerekir. Ancak yarışları takip ederken “Kim Kazandı” sorusuyla birlikte “Hangi Motosiklet Markasıyla Kazandı” sorusunu da sormalıyız. Motosiklet yoksa bu sporun esamesi okunmaz çünkü. Öyleyse bir alkış da sırasıyla birincilik kürsülerine çıkan Aprilla, Yamaha, Kawasaki ve Honda‘ya! Bir başka soru daha soracaksanız eğer o soru da “Hangi Lastikle Kazandılar” olmalı. Çünkü motosiklet ne kadar iyi ve yarışçı ne kadar formda olursa olsun, lastikler kötüyse saniselerin önemli olduğu yarışlarda kürsüye çıkmak hayal olur. Bu durumda alkışlarımız kürsüye çıkan Pirelli ve Dunlop’a!
 
Türkiye’de motosiklet sektörü büyüdükçe motosiklet sporlarına ilgi de o oranda artıyor. Artan ilgiyi sektörün yararına döndürebilmek ve katkı sağlayan destekçilere gönül borcunu ödeyebilmek için “yaşam döngüsü”nü kurgulamak ve uygulamak gerekir. Nedir bu yaşam döngüsü?
 
Motosiklet markası, yarışacak motosiklet için gereken teknik desteği bizzat vererek motosikleti yarışa hazırlar; lastik firmaları en uygun lastiği uygun şartlarda temin eder, diğer destekçiler de hayatını ortaya koyarak yarışan sporcunun başarılı olabilmesi için gereken ayni ve nakti desteği sağlar. Tüm bunların gerçekleşmesi belki motorun çalışmasını sağlar ama yol almasına yetmez! Bunun için izleyicilerin ve motorseverlerin vereceği manevi gaza ihtiyaç vardır. Sadece sporcular değil, süreçte yer alan tüm faktörler ilgi ve övgü ister. Ancak bu gerçekleştiğinde yaşam döngüsü harekete geçer ve birbirini tetikleyerek herkesi içine alan ve sürekli büyüyen bir yaşam alanı oluşturur. Yaşam alanı büyüdükçe sporcusundan sponsoruna süreçte yer alan herkes mutlu olur, hayaller gerçek olur.
 
Motorunuzun ve yaşam sevincinizin hep “on” olması dileğiyle...

 

İLGİLİ HABERLER
Euro Be, Kim Tutar Seni! Motosiklet pazarının ritmini belirleyen Euro bölgesi, motosiklet dünyasının kalbi olarak adlandırılır. Amerik....
Binbir Surat!Bilişim teknolojilerinin etkisiyle motosiklet üretiminde hız çağını yaşamaya başladık. Bilgisayarlar hayatımız....
Algı Operasyonu!Türk motosiklet sektörünün en önemli problemlerinden biri, motosiklet üzerindeki yerleşik algıdır. Türk toplum....
Kafayı mı yedin sen?Ne kadar zamandır düşünüyordun, aklına geldikçe kıpır kıpır ediyordu için. Sonunda kesin kararını verdin ve mo....
Mevzubahis Vatansa, Gerisi Teferruattır!Bu sayfalarda her fırsatta motosiklet sektörünün durumunu analiz ediyor, gelişmeleri masaya yatırıyoruz. Dünya....
Derdin Ne Senin?Türkiye’de yoldan geçen herhangi bir motosiklet kullanıcısını çevirip sorsanız; motosikletin avantajları ve de....