Lifan Kp150 5500 km Test Sonuçları

Lifan Kp150 5500 km Test Sonuçları

5.500 km sonrasında Lifan KP150'nin performansı nasıl? Lifan KP150 Yakıt Tüketimi Nasıl? Trafikte kullanımı, Lifan KP150 kullanıcı yorumları nelerdir? Hepsini yazımızda bulabilirsiniz.

09 Aralık 2015 Yazı:Sanço Panço

Gerçekten de hastasıyız. Lifan’ın büyük bir jest ile sıfır kilometrede kapımızın önüne kadar getirip bıraktığı Lifan KP150 ile neredeyse 6 aydır birlikteyiz ve 5.500 kilometreye ulaştık. 

Su soğutmalı torklu motoru, geniş ön cüssesi ile Lifan güzel göründüğü kadar gerçekten iyi de gidiyor. Motorun üzerinde en çok kilometreyi yapan Onur ile zaman zaman “Lifan’ı ben alacağım”, “hayır ben alacağım” kavgası yapıyoruz. Özellikle sıkışık trafikte, şehiriçinde bir yere gideceğimiz zaman, aramızda Lifan’ı kim alacak tartışması çıkıyor. Bu sorunu çözmek için, Onur kendisine bir tane daha sıfır kilometre Lifan aldı, ancak beyaz Lifan’ımız her zaman göz bebeğimiz oldu. Süper yağmurlu bir İstanbul akşamında Maslak’tan Ataşehir’e kullandığım Lifan’ın başarılı motoru haricinde, ön farını kusursuz buldum.


Son dönemde bu sınıfta bu kadar iyi aydınlatan bir far görmedim. Normal far o kadar başarılı ki, uzun farın o kadar etkisi olmuyor, daha doğrusu gerek duyulmuyor. Bu hafta kullanma fırsatı bulduğum bir başka (ve daha ucuz) motor olan Honda’nın CB125 ACE’sine göre bu alet resmen spor bir motosiklet gibi gidiyor. Onun 80’le gidebildiği yerde bu 100 ile gidiyor. Ara hızlanmaları çok daha başarılı. Yağmur altında ve karanlıkta dahi Lifan’ın göstergesi iyi okunuyor, üzerine çok fazla yağmur damlası gelirse, bazı küçük rakamlar okunmuyor, ama o da büyük bir problem oluşturmuyor. Fabrikadan CST marka lastiklerle geliyor.


Bu lastikler soğukken motorun performansına pek katkıda bulunamasa da, en başta biraz dikkaet edip gazlarsanız çabuk ısınıyor ve iyi yol tutuyor. Sağanak yağmurda dahi sürüşü tehlikeye atacak herhangi bir sıkıntı yaratmamasını ve lastikleri beğendik. Lastiklerini beğeniyoruz ama Anlaş’ın bu motorlar için yaptığı 18 inç lastikleri test edelim dedik, farketmemişiz, bu motor 17 inç tubelessler ile donatılmış, dolayısıyla onları takamadık. 5.500 kilometredir sürmekte olduğumuz motorun zincirini germek ve rodaj için yağını değiştirmek haricinde hiç bir masraf ve problem çıkartmaması da takdire şayan. Lifan gerçekten harika bir motoru, makul bir fiyata sunuyor. Sele konforu güzel, bacakları koruyan kanatçıklar çekici, standart gelen spoiler ve koruma barları harika. Denemenizi, en azından bir incelemenizi şiddetle tavsiye ediyoruz.


Lifan KP150 Teknik Özellikler

Motor Tipi: Tek Silindir, Su Soğutmalı, Dört Zamanlı

Max. Güç: 9,3 Kw/8000 r/min

Max. Tork: 12.4 N.m/6500 r/min

Boyutları: 2060x745x1080

Aks Arası: 1330 mm

Net Ağırlık: 138 kg

Sele Yüksekliği: 775 mm

Yakıt Tankı Kapasitesi: 18 L

Aktarma Sistemi: 5 Vites

Fren Sistemi (Ön/Arka): Disk/Disk

Lastik (Ön): 90/90-17

Lastik (Arka): 110/90-17

Lifan KP150 Yakıt Tüketimi

(L/100 Km): 2.2 Lt/100 Km

2015 Model  Lifan KP150 Fiyatı: 6.375 TL

Distribütör: Lifan Motosiklet

İLGİLİ HABERLER
Lifan KP150 ile Bir Yıl; Lifan KP150 ile 6.700 km yol yaptıkLifan KP150 ile bir yılı devirdik, bu süre zarfında Lifan KP150 yakıt tüketimi nasıldı? Lifan KP150 kullanıcı ....
Lifan KP150 Hero Thriller 150 KarşılaştırmasıLifan KP150ve Hero Thriller karşı karşıya, hangi motor daha az yakıyor? Lifan KP150 ve Hero Thriller detaylı ....
Lifan KP150 ile 4.500 Km Uzun Dönem TestiLifan KP150 ile 4.500 km yol yaptık, bu süreçte Lifan KP150 yakıt tüketimi nasıldı? Lifan KP150 performansı na....
Lifan KP150 İnceleme; KP150 ile 1.600 km yol yaptıkLifan KP 150 ile yaptığımız 1.600 km içerisinde neler yaşadık? Lifan KP150 şehir içi kullanımı nasıl? Lifan KP....
Lifan KP150 İlk SürüşLifan’ın su soğutmalı Lifan KP150 nefis yeni motoruna ilk biz bindik! Lifan KP150 nasıl? Lifan KP150 İlk sürüş....