Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak

Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak

Suzuki'nin 2016 MotoGP sezonunda kullanacağı motosikletin görselleri yayınlandı.

03 Şubat 2016 Yazı:Ahmet TEZCAN

Fotoğraflarda gördüğümüz motosiklet, 2016 boyunca MotoGP Suzuki pilotları tarafından kullanılacak olan ve şu sıralar resmi MotoGP testlerinde Sepang pistini turlayan 2016 Suzuki GSX-RR.


Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak


Görsel açıdan pek bir değişiklik yapılmamış fakat karenajın altında birçok değişiklik yapıldığı açık. GSX-RR'da yapılan en akıllıca değişikliklerden birisi şüphesiz ki şasenin her iki taraftan da tamamen doldurulması suretiyle twin-spar alüminyum şasede yapılmış.


Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak


Bunun yanı sıra muhtemelen daha çok soğutma amaçlanarak sol tarafta motosikletin neredeyse tam üst kısmına güncellenmiş, yeni hava kanalları yerleştirilmiş. Sağ tarafta ise alt kısımda bulunan kanallar, egzoz kafasını daha çok ortaya çıkarmak amacıyla büyütülmüş. Egzozun tasarımı da daha nefes kesici bir görünüm oluşturmak için değiştirilmiş.


Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak


Suzuki'nin MotoGP programı için en önemli haber ise motosiklete seamless şanzıman ekleniyor olması. Suzuki'nin seamless şanzımanı şimdilik sadece seamless vites yükseltmesi yapabiliyor fakat sezon başlamadan önce seamless vites düşürme özelliğinin de tasarıma eklenmesi muhtemel.


Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak


Aleix Espargaro ve Maverick Vinales, daha fazla performans için bu şanzımanı çok istiyorlardı. Sepang testlerinden gelen ilk sonuçlara bakacak olursak da Suzuki pilotları şu an iyi bir performans sergilemekte.


Suzuki, 2016 MotoGP'de Bu Motosikleti Kullanacak


Maverick Vinales'in 2016 MotoGP motosikletinin fotoğrafları aşağıda mevcut. Espargaro'nun motosikletinin fotoğraflarının ise gelecek haftalarda yayınlanmasını umuyoruz.


Motosikletin Teknik Özellikleri


Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2,096mm x 720mm x 1,140mm.
Dingil Açıklığı: 1,457mm .
Motor Tipi: Sıvı soğutmalı, dört zamanlı sıralı dört silindirli dört sübaplı DOCH
Kapasite: 1,000cm3.
Maksimum Güç Çıkışı: Over 169kw (230PS).
Maksimum Hız: 330km/saat'in üzerinde.
Şanzıman: 6 vitesli (kutu tipi).
Şase Tipi: Twin-spar Alüminyum.
Lastikler (ön / arka): 17 in/17 in.
Ön Süspansiyon: Öhlins, ters çatal.
Arka Süspansiyon: Öhlins.
Frenler (ön / arka): Karbon Disk/ Çelki Disk, Brembo.

İLGİLİ HABERLER
2017 Geçici MotoGP Takvimi Güncellendi!18 ayaktan oluşan 2017 senesinin MotoGP Dünya Şampiyonası geçici yarış takvimi güncellendi. .
Rakamlarla 2016 MotoGP Sezonuna Bir Bakış!Heyecan, sürpriz, hırs, hedef, baskı, başarı, kıyasıya mücadele, mutluluk, gurur, huzur, tüm bu duyguların bir....
2016 MotoGP’nin Son Yarışında Lorenzo, Yamaha ile Kazandı!Movistar Yamaha Takımı’nın pilotu Jorge Lorenzo, Yamaha ile çıktığı son yarışında ve yine 2016 MotoGP’nin son ....
2017 Geçici MotoGP Takvimi!2017 senesinin MotoGP Dünya Şampiyonası geçici yarış takvimi 18 ayaktan oluşuyor, heyecana hazır mıyız?.
Rossi'nin Misano'da tanıttığı AGV Pista GP R Kaskı:“Blues Brothers” Valentino Rossi, San Marino Grand Prix’indeki geleneğe göre sıralama turlarında yeni özel grafikli AGV Pista G....
2016 Shell Asya Yetenek Kupası Sonuçları! 2016 Shell Asya Yetenek Kupası’nın Sepang, Malezya Pisti’ndeki son yarışına Öncü Kardeşler, aldıkları kupalarl....