Takipteyiz!..

Takipteyiz!..

Sadece uluslararası arenada değil, yurtiçinde de gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmalarla farklılık yaratan, yurdun değişik noktalarındaki yarış ve organizasyonları takip etmeye çalışan Motoron, yolunda ilerlemeye devam ederken ihtiyacı olan gücü vefalı okurlarından ve bugün internet ortamında 200 bini aşan ve sayıları her geçen gün büyüyen takipçilerinden alıyor.

03 Kasım 2014
Motosiklet dünyasına ilk adımı attığımız günden beri yerimizde hiç saymadık. Çünkü dünyadaki benzerlerine göre küçük ama kıpır kıpır olan motosiklet dünyamızın sayısı az ama enerjisi büyük kulüpleri, yıllık hedefleri küçük ama umutları büyük firmaları ve her geçen gün artan motosiklet kullanıcılarıyla bu heyecan verici sektörün beklentilerinin ötesinde bir hedefimiz vardı. Sektörün mevcut durumuna ayna tutmanın yanı sıra onların umutlarına eşlik edecek bir vizyon ile motosiklet dünyasının büyümesine ve kültürünün yayılmasına katkı sağlamak. Dünya motosiklet markalarını ve uluslararası organizasyonları takip etmek ve onların Türkiye ile ilişkileri söz konusu olduğunda medya ayağında ilk aradıkları, fikir aldıkları bir medya olabilmek. Yüzüncü sayımızı geride bırakalı tam bir yıl olan şu günlerde geriye dönüp baktığımızda bu alanda bir hayli yol gittiğimizi görüyoruz. 
 
Yıla girmeden hemen önce İtalyanların, Almanları geride bırakabilmek için özel çapa harcadıkları EICMAC motosiklet fuarı için Milano’ya gittik. 2014 model motosikletleri yerinde görüp motorseverlere aktarmaya çalıştık. Ducati’nin dünya çapındaki seçkin motosiklet dergilerini davet ettiği Atlantik Okyanusu’ndaki Kanarya Adaları’nda düzenlenen Ducati Monster 1200S test sürüşü için 13 saat gibi zorlu bir yolculuğu göze aldık. Yine Ducati’nin çağrısıyla paketi ilk kez İsviçre Cenevre Motosiklet Fuarı’nda açılan Diavel’in 2014 modelini bu kez dünyanın en ünlü rallilerinden birine evsahipliği yapan Monte Carlo yollarında test ettik. Hızımızı alamadık Ducati’nin kalbi sayılan İtalya’nın Bologna kasabasına gidip Ducati fabrikası didik didik ettik sizin için. Hazır gitmişken de Bologna’nın dağ yollarında Monster 821’i test edip izlenimlerimizi aktardık. 
 
Milano fuarında sportif hatları ve çizgileriyle gözümüzü alan KTM RC serisinin basın lansmanı için davet aldığımızda ise hiç düşünmeden bu kez İtalya’nın Modena kentine uçtuk. Yağmur altında da olsa testlerimizi gerçekleştirip KTM RC390 ve RC200’lerin güçlü ve zayıf yanlarını ortaya koymaya çalıştık.  
 
Almanya’nın Köln kentinde yapılan dünyanın en  önemli motosiklet fuarı olan INTERMOT’a her yıl olduğu gibi bu yılda gidip gelecek yıl yollarda göreceğimiz motosiklet modellerini hem yakından görme, hem de sektörün nereye yöneleceğini, hangi alanlarda kıyasıya rekabet yaşanacağını, hangi markanın rakibine göre avantaj kazandığını, hangisinin atak yaptığını veya geride kaldığını tespit etme imkanı bulduk. 
 
Bu yılın son çeyreğinin ortalarına geldiğimizde ise BMW’den özel bir davet aldık. Gelecek yıl adından çokça söz ettirecek olan 2015 model S 1000 RR’ın İspanya Sevilla yakınlarındaki Circuito Monteblanco pistinde sadece kalemleriyle değil, sürüş becerileriyle de öne çıkan motosiklet yazarlarıyla birlikte gerçekleştirilecek bir ilk sürüş testi. 
 
Yine siz bu satırları okuduğunuz sıralarda ise dünyanın bir başka ucunda Çin’de, motosiklet merkezi kabul edilen Chongqing’de düzenlenen uluslararası CIMA Motor 2014 fuarında doğunun batıyı istila hazırlığına tanıklık ediyor olacağız. Sadece uluslararası arenada değil, yurtiçinde de gerçekleştirdiği test ve karşılaştırmalarla farklılık yaratan, yurdun değişik noktalarındaki yarış ve organizasyonları takip etmeye çalışan Motoron, yolunda ilerlemeye devam ederken ihtiyacı olan gücü vefalı okurlarından ve bugün internet ortamında 200 bini aşan ve sayıları her geçen gün büyüyen takipçilerinden alıyor. 
 
Motorunuzun ve yaşam sevincinizin hep “on” olması dileğiyle...
 
İLGİLİ HABERLER
Euro Be, Kim Tutar Seni! Motosiklet pazarının ritmini belirleyen Euro bölgesi, motosiklet dünyasının kalbi olarak adlandırılır. Amerik....
Binbir Surat!Bilişim teknolojilerinin etkisiyle motosiklet üretiminde hız çağını yaşamaya başladık. Bilgisayarlar hayatımız....
Algı Operasyonu!Türk motosiklet sektörünün en önemli problemlerinden biri, motosiklet üzerindeki yerleşik algıdır. Türk toplum....
Kafayı mı yedin sen?Ne kadar zamandır düşünüyordun, aklına geldikçe kıpır kıpır ediyordu için. Sonunda kesin kararını verdin ve mo....
Mevzubahis Vatansa, Gerisi Teferruattır!Bu sayfalarda her fırsatta motosiklet sektörünün durumunu analiz ediyor, gelişmeleri masaya yatırıyoruz. Dünya....
Derdin Ne Senin?Türkiye’de yoldan geçen herhangi bir motosiklet kullanıcısını çevirip sorsanız; motosikletin avantajları ve de....