Motosiklet Kültürü Dergisi

ABONELİK KAMPANYALARI

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Yeni Modeller

Alper Baycan  934 görüntülenme #4149 yorumlar

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Neo Sports Cafe Racer olarak tanıtılan Honda CB1000R, 2018 senesi için bir dizi değişiklikten geçtikten sonra geliyor.

Honda CB1000R modelin yaşadığı değişiklikler, gerek tarzında gerekse elektronik güncellemeler ve performans anlamında sayısız güncellemeleri de kapsıyor. Honda, 2018 CB1000R modelin yeni görünüşünü Neo Sports Cafe-Racer Neo-Sports Cafe olarak adlandırmıştı. Dolu dolu söylenen bu model ismi, bir nevi yaşadığı güncellemeleri de hissettirir nitelikte. 

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Fütüristik CBR1000RR modelden uzak bir stile sahip olan 2018 Honda CB1000R modelin naked-sport için klasikten ilham alan bir yaklaşımla farklı bir ruhu var. Bu da onu, piyasadaki diğer naked modellerden ayırmayı başarıyor. Honda CB1000R modelin gövdesi gayet orantılı olarak sıkıştırılmış ve sade renkleri ile şık bir hava yaratılmış.

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Düzgün hatları, at nalı biçimindeki LED ön farları ve fırçalanmış alüminyum radyatör resmen cafe-racer dizayn etkilerini destekler nitelikte olmuş.  

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Yeni döküm tekerlekler, güncellenmiş stiline uymakla kalmamış aynı zamanda da geniş bir arka tekere eşlik etmiş. 180/55 ebatlarıyla eski gitmiş yerine 190/55 ebatlar yerleşmiş. 

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Gidon genişliği ve yüksekliği yarım inç kadar yükseltilmiş ve bu da sürücüye daha fazla hakimiyet gücü ve hafifçe daha dik bir sürüş pozisyonu sağlamış. 

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

2018 Honda CB1000R modelde, hafifletilmiş çelik yeni şasi, alüminyum arka masa bulunuyor. Ön süspansiyonda tamamen ayarlanabilir Showa Ayrı Fonksiyonlu Çatal bulunuyor.

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Modelin, Standart, Spor, Yağmur ve kişiselleştirilebilme seçeneği ile Kullanıcı olarak dört ayrı sürüş modu mevcut. Honda, sahiplerine motor gücünü, motor frenini ve çekiş kontrolünü üç seviye ayarlayabilme olanağı sağlamış. Bu da Superbike Dünyası’ndan gelen hoş bir damla olmuş.

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

2018 Honda CB1000R, halen CB1000RR’ın bir önceki nesil 998cc hacimli motorunu değerlendirse de önemli derecede güncellenmiş. Honda mühendisleri, 998cc DOHC sıralı 4 silindirli motora 11.2:1 to 11.6:1 sıkıştırma oranı sağlamışlar. Hava giriş supabı ve egzoz, motora giren havayı geliştirmek üzere yükseltilmiş. Tüm bu özellikler de 2018 Honda CB1000R modele özgün bir kişilik vermiş.

Honda, motor performansını geliştirerek aynı caddede ihtiyacınız olan güç gibi tork ve orta seviye güç verimini arttırmaya odaklanmış. Yeniden tasarlanmış 4-2-1 egzoz, CB1000R modele farklı bir tını sağlamış. Gecikmeli de olsa standart olarak ABS’si bulunan model, yardımcı/kaydırmalı debriyaja kavuşmuş. 

2018 Honda CB1000R Teknik Özellikler


Motor
Tipi: Sıralı 4 silindir
Hacim: 998cc
Çap x stroke: 75.0 x 56.5mm
Sıkıştırma oranı ratio: 11.6:1
Yakıt: EFI w/ 44mm throttle bodies
Vites: 6-ileri

Şasi
Ön lastik: 120/70 x 17
Arka lastik: 190/55 x 17
Ön frenler: 310mm yüzer disk
Arka fren: 256mm disk
ABS: Standard, 2-kanallı

Boyutlar
Aks açıklığı: 57.3
Eğim açısı: 24.7 derece
İz açıklığı: 3.8 inç
Sele yüksekliği: 830 mm
Ağırlık: 211 kg


YORUMLAR