in

2018 Honda CB1000R – EICMA 2017!

Yazar: Alper Baycan

Neo Sports Cafe Racer olarak tanıtılan Honda CB1000R, 2018 senesi için bir dizi değişiklikten geçtikten sonra geliyor.

Honda CB1000R modelin yaşadığı değişiklikler, gerek tarzında gerekse elektronik güncellemeler ve performans anlamında sayısız güncellemeleri de kapsıyor. Honda, 2018 CB1000R modelin yeni görünüşünü Neo Sports Cafe-Racer Neo-Sports Cafe olarak adlandırmıştı. Dolu dolu söylenen bu model ismi, bir nevi yaşadığı güncellemeleri de hissettirir nitelikte. 
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 1. İçerik Fotoğrafı
Fütüristik CBR1000RR modelden uzak bir stile sahip olan 2018 Honda CB1000R modelin naked-sport için klasikten ilham alan bir yaklaşımla farklı bir ruhu var. Bu da onu, piyasadaki diğer naked modellerden ayırmayı başarıyor. Honda CB1000R modelin gövdesi gayet orantılı olarak sıkıştırılmış ve sade renkleri ile şık bir hava yaratılmış.
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 2. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 3. İçerik Fotoğrafı
Düzgün hatları, at nalı biçimindeki LED ön farları ve fırçalanmış alüminyum radyatör resmen cafe-racer dizayn etkilerini destekler nitelikte olmuş.  
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 4. İçerik Fotoğrafı
Yeni döküm tekerlekler, güncellenmiş stiline uymakla kalmamış aynı zamanda da geniş bir arka tekere eşlik etmiş. 180/55 ebatlarıyla eski gitmiş yerine 190/55 ebatlar yerleşmiş. 
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 5. İçerik Fotoğrafı
Gidon genişliği ve yüksekliği yarım inç kadar yükseltilmiş ve bu da sürücüye daha fazla hakimiyet gücü ve hafifçe daha dik bir sürüş pozisyonu sağlamış. 
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 6. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 7. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB1000R modelde, hafifletilmiş çelik yeni şasi, alüminyum arka masa bulunuyor. Ön süspansiyonda tamamen ayarlanabilir Showa Ayrı Fonksiyonlu Çatal bulunuyor.
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 8. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 9. İçerik Fotoğrafı
Modelin, Standart, Spor, Yağmur ve kişiselleştirilebilme seçeneği ile Kullanıcı olarak dört ayrı sürüş modu mevcut. Honda, sahiplerine motor gücünü, motor frenini ve çekiş kontrolünü üç seviye ayarlayabilme olanağı sağlamış. Bu da Superbike Dünyası’ndan gelen hoş bir damla olmuş.
2018 Honda CB1000R – EICMA 2017! 10. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB1000R, halen CB1000RR’ın bir önceki nesil 998cc hacimli motorunu değerlendirse de önemli derecede güncellenmiş. Honda mühendisleri, 998cc DOHC sıralı 4 silindirli motora 11.2:1 to 11.6:1 sıkıştırma oranı sağlamışlar. Hava giriş supabı ve egzoz, motora giren havayı geliştirmek üzere yükseltilmiş. Tüm bu özellikler de 2018 Honda CB1000R modele özgün bir kişilik vermiş.
Honda, motor performansını geliştirerek aynı caddede ihtiyacınız olan güç gibi tork ve orta seviye güç verimini arttırmaya odaklanmış. Yeniden tasarlanmış 4-2-1 egzoz, CB1000R modele farklı bir tını sağlamış. Gecikmeli de olsa standart olarak ABS’si bulunan model, yardımcı/kaydırmalı debriyaja kavuşmuş. 
2018 Honda CB1000R Teknik Özellikler
MotorTipi: Sıralı 4 silindirHacim: 998ccÇap x stroke: 75.0 x 56.5mmSıkıştırma oranı ratio: 11.6:1Yakıt: EFI w/ 44mm throttle bodiesVites: 6-ileri
ŞasiÖn lastik: 120/70 x 17Arka lastik: 190/55 x 17Ön frenler: 310mm yüzer diskArka fren: 256mm diskABS: Standard, 2-kanallı
BoyutlarAks açıklığı: 57.3Eğim açısı: 24.7 dereceİz açıklığı: 3.8 inçSele yüksekliği: 830 mmAğırlık: 211 kg

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2018 Kawasaki Supercharged Ninja H2 SX – EICMA 2017

2018 Yamaha MT-09 SP – EICMA 2017!

REKLAM