in

2018 Honda CB125R – EICMA 2017!

Yazar: Efe Kutlu

Neo Sports Cafe tasarımından yola çıkılarak düzenlenen CB300R ve CB125R model ile Honda ailesine iki yeni naked model katılmış oldu. Serinin küçük kardeşi CB125R’a bir bakış atalım…

Honda CB1000R modelde bulunan LED farlar, karartılmış gösterge ve rahat oturuş pozisyonu CB300R ve CB125R modele de uygulanmış. Böylece yenice tanıtılan 2018 Honda CB1000R modele benzeyen Honda’s Neo-Sports Café Concept modellerin orta ve küçük birer CB’si olarak CB300R ve CB125R ortaya çıkmış oldu. 
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 1. İçerik Fotoğrafı

2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 2. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 3. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 4. İçerik Fotoğrafı

2018 Honda CB125RMotosiklete başlayan hangi yeni sürücü, ilk motorunun sürmesi ve hakimiyeti kolay, görünüş olarak gösterişli, sürüş açısından atak ve gerçek sürüş performansına sahip olmasını istemez ki? Ve tüm bunlar da farklı, göz alıcı, teknik anlamda premiyum özelliklere sahip bir modelde toplansın. 
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 5. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 6. İçerik Fotoğrafı
Honda, bu karışımı iyi anlamış olmalı ki 2018 model CB125R modeli yaratmış. Böylece Honda’nın yeni Neo Sports Cafe ailesinin stilini kullanan, kompakt formuyla CB125R, içerisinde CB1000R ve CB300R modelin de bulunduğu ailenin en ufak üyesi oldu. Daha büyük motosikletlerin görünüşüne sahip olan model, hakimiyetini kolaylaştıracak şekilde sadece 125.8 kilo ağırlığında (ıslak). Tek silindirli, sıvı soğutmalı motoru, güçlü ivmelenme yaratmak üzere genç sürücülere ilham vermek amacıyla tasarlanmış.
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 7. İçerik FotoğrafıHonda Neo-Sports Café Concept Ailesi – Honda CB1000R – Honda CB300R – Honda CB125R
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 8. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 9. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R modelin şasisi, presli ve çelik boru yapısının karışımından oluşuyor. CB125R, yüksek teknik özellikli 41mm USD çatallar, önyüklemeli ayarlanabilir monoshock, radyal 4 piston ön kaliper, IMU (Atalet Ölçüm Birimi) bazlı ABS ve Dunlop radyal lastiklere sahip. LCD gösterge, tam LED farlar, modelin kalitesini daha da arttır nitelikte. 
Anlaşılan Honda’nın minimalist ve naked modeli CB125R, Avrupa yollarında yeni bir stili kovalıyor olacak.
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 10. İçerik Fotoğrafı

2018 Honda CB125R Fotoğraf Galerisi: 2018 Honda CB125R
2018 Honda CB125R – EICMA 2017! 11. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB125R Teknik Özellikleri

Motor 2018 Honda CB125R

İlgili Foto / 10 Kasım 2017 | 01:30

Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 2 sübap, tek
silindir, SOHC

Motor Hacmi (cc)

125cc

Çap x Stroke

58mm x 47.2mm

Sıkıştırma Oranı

11.0 : 1

Maksimum güç

14 hp (beygir)/8,500rpm

Maksimum tork

10Nm/8,000rpm

Yakıt tüketimi

30.2km/litre

Yakıt deposu kapasitesi

10.1 litre

Starter

Elektrik

Debriyaj

Islak, çoklu plaka (helezonik yay)

Vites

6 ileri

Dişli takımı

O-Ring Zincir

Boyutlar (U x G x Y)

2015mm x 820mm x 1055mm

Aks açıklığı

1,345mm

Kaster Açısı

24.2º

Sele Yüksekliği

816mm

Yerden Yükseklik

140mm

Boş Ağırlık

126kg

Ön Süspansiyon

41mm teleskopik çatal

Arka Süspansiyon

Tek amortisör

Ön – Arka Jant Ölçüsü

17M/C x MT3.00 – 17M/C x MT4.00

Ön Lastik – Arka Lastik

110/70R17M/C 54H – 150/60R17M/C 66H

Elektronik

Ön & arka bağımsız ABS – (IMU ile)

Gösterge

LCD Gösterge

Ön Far

Lo:13W Hi: 8.8W (LED)

Arka Stop

Stop: 2.5W Tail: 0.4W (LED)

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2018 Honda CB300R – EICMA 2017!

2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017!

REKLAM