Motosiklet Kültürü Dergisi

ABONELİK KAMPANYALARI

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

Yeni Modeller

Alper Baycan  1162 görüntülenme #3900 yorumlar

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

2018 için yeniden tasarlanan Suzuki RM-Z450, yarışa hazır görüntüsü, daha güçlü bir motoru ile dikkat çekmeyi başarıyor.

Olağanüstü hassas kullanıma sahip Suzuki geleneğini devam ettiren RM-Z450, Suzuki’nin “Çalıştır, Dön ve Dur” felsefesini kullanarak geliştirilmiş ve bir denge yaratan 2018 RM-Z450 model, daha iyi duruş için daha güçlü frenlere, daha dorukta bir güç için daha geniş motor teçhizatına, daha güçlü, hafif bir şasiye ve virajların standartını yükseltecek daha çevik bir performansa sahip. 

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

2018 RM-Z450 motocross modelde, Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC), sürücülerin güçlü bir kalkış yapmalarına yardımcı olacak seçkin bir kalkış (başlangıç) sistemi bulunuyor. Sürücünün yeteneğine ve kalkış koşullarına göre en uygun olanı seçebileceği üç mod mevcut. S-HAC sisteminin, temel mode, A-mode ve B-mode olmak üzere üç aşaması bulunuyor. Bu sistem, kalkış esnasında sürücü çıkış yaparken, tam gaz ivmelenmesine yardımcı olmaktadır. 2018 RM-Z450 modeldeli A-mode’daki S-HAC ayarları, kalkış anında sürücünün gaz kontrolüne yardımcı olmak üzere güncellenmiş. 

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

2018 Suzuki RM-Z450, daha hızlı bir çekiş yönetim sistemi sunuyor. Elektronik Kontrol Modulü (ECM), gaz açışı, motor hızını ve vites pozisyonunu sürekli ölçerek ateşleme zamanını ayarlıyor. Ayrıca bu modül, sürüş koşullarına bağlı olarak en iyi çekişi sağlamak için motor verimini ince ince ayarlamak üzere, ateşleme zamanlamasını ve yakıt enjektörünün süresini ayarlar.

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

Belli Başlı Özellikler

Geliştirilmiş motor performansı
Daha Zirvede Bir Güç için Geliştirilmiş Gaz Tepkimesi 
Geliştirilmiş Çekiş Yönetim Sistemi 
Güncelleştirilmiş Suzuki Holeshot Destek Kontrol (S-HAC)

İleri Viraj Performansı 
Daha Hafif Yeni Şasi ve Arka Maşa
Stabilite ile Çevik Yol Tutuşu Birleştiren İşlenmiş Şasi Boyutları
Kolay Ayar ve İleri Performans için Geliştirilmiş Helezon Yay
Dikkate Değer Bir Şekilde Titreşimi Azaltmak için Yeni Showa BFRC Arka Süspansiyon
Üstün Yol Tutuş Sağlayan Bridgestone X30 Lastikler

Geliştirilmiş Fren Performansı
Duruş Gücünü ve Hissini Arttıran Daha Geniş Ön Fren

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

Fonksiyonel Tarz
Yeni Agresif Stil ile Suzuki Karakterini Birleştiren Tasarım
Maksimum Yarış Performansı için Sürücünün Kolay Hareket Etmesini Sağlayan Dar Sürücü Alanı (Kokpit)

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

2018 Suzuki RM-Z450 Teknik Özellikler

Motor

449cc, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, tek silindir, DOHC

Çap x Strok (mm)    

96.0 x 62.1 mm (3.78 x 2.4 in)

Sıkıştırma Oranı

12.5:1

Yakıt Sistemi

Yakıt enjeksiyon, 44mm gaz kelebeği gövdesi

Starter

Başlangıç Kick-Start

Vites

5 İleri Sabit Örgü

Debriyaj

Islak çoklu plaka

Ön Süspansiyon

Teleskopik ters, helezon yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir amortisör gücü

Arka Süspansiyon

BFRC – bağlantılı, helezon yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir ön yükleme yayı ve amortisör gücü

Ön Fren

Fren diski, tek rotor

Arka Fren

Fren diski, tek rotor

Ön Tekerlek

80/100-21 M/C 51M

Arka Lastik

110/90-19 M/C 62M

Yakıt Deposu Kapasitesi

6.3 L (1.6 US gallons)

Renk

Siyah/Mavi vurgularla Şampiyon sarısı

Ateşleme

Elektronik Ateşleme (CDI)

Uzunluk

2175 mm (85.6 in.)

Genişlik

835 mm (32.9 in.)

Yükseklik

1260 mm (49.6 in.)

Aks Açıklığı

1480 mm (58.3 in.)

Yerden Yükseklik

330 mm (13.0 in.)

Sele Yüksekliği

960 mm (37.8 in.)

Yüksüz Ağırlık

112 kg (247 lbs.)


YORUMLAR