Motoron'dan Haberler

68 sonuç

Motoron'dan / Sanço Panço -  20 Haziran 2017 | 18:01

Brembo RCS19 Pist İzlenimleri

Geçen sayıdan hatırlayan okuyucularımız vardır, Yamaha R6’ya Brembo’nun ayarlanabilir fren merkezini takmış, pist günü için geriye sayıyorduk. Nisan ayı başında R6’yı piste götürdük ve neler değişti ona baktık. Yazı: Sanço Panço, Fotoğraflar: Ahmet Yıldırım, Sanço Panço

Motoron'dan / Sanço Panço -  20 Haziran 2017 | 01:15

Polini GTS’e Nasıl 140 Üstü Yaptırırız?

Bundan önceki sayılardan hatırlayacağınız üzere Motoron Garaj’da Vespa GTS250ie modeline Polini’nin Evolution varyatör kitini takmış, egzozlu, egzozsuz test etmiştik.

Motoron'dan / Sanço Panço -  12 Haziran 2017 | 17:21

Yamaha YZF-R6’ya Brembo RCS 19

Fren dünyasında gece ve gündüz farkı Yazı: Sanço Panço, Fotoğraflar: Eren Dursun

Motoron'dan / Alişan Fidan -  12 Haziran 2017 | 16:56

Yamaha NMAX 125’İn İstanbul İle İmtİhanı

Çok satan PCX’in başarısının ardından pastadan pay isteyen Yamaha, masaya kendi silahını koydu. Oyunun kurallarını yeniden belirlemek isteyen NMAX 125’i sizler için İstanbul’un trafik keşmekeşinde 1000KM boyunca test ettik...

Motoron'dan / Sanço Panço -  26 Nisan 2017 | 17:56

Vespa GTS 250’Yi Baştan Aşağı Polini İle Donattık

Polini’ler bir İtalyan aile şirketi. Yarışıyorlar, kendi motorları için kese biçe performans parçası üretirken iyice büyüyüp fabrikada üretim yapar hale gelmişler.

Motoron'dan / Sinan Özgen -  17 Mart 2017 | 10:06

MT-09’a Hangi Egzoz?

Bu ay dışarıda çok kar yağınca biz de garajdaki motor için aksesuar baktık.

Motoron'dan / Sinan Özgen -  02 Mart 2017 | 11:13

Healtech Quickshifter Garajdaki Yeni Yamaha MT-09’da Teknik Değişiklikler

Dergi garajımızda yeni bir motorumuz var! Yeni modelin ön arka makyajı, quickshifter eklentisi, döviz kurlarının aşırı yükselmesi sonrasında fiyatının çok yükseleceğini düşünüyorduk. Piyasada “az paraya çok motor” ne var diye bakınırken o motorun MT-09 olduğuna karar verip, bir arkadaşımızın motoruna cebren ve hile ile el koyduk.

Motoron'dan / Alişan Fidan -  14 Aralık 2016 | 16:33

Hero T-Sports İle 20 Bin Km Raporu

Nisan ayının 19’unda henüz daha 1000km’de iken aldığımız Hero T-Sports, 20 bin km bandını henüz geçti. İlk geldiği halinden farklılıklar var mı? Tabii ki var. Motorun kalbi 10 bin km civarlarında kendisini iyice buldu ve daha yumuşak biçimde çalışmaya başladı. Bu da size daha az titreşim olarak geri dönüyor tabii…