in

2014 Ducati Diavel’i Monaco’da Test Ettik!

Yazar: Sanço Panço

Ducati’nin şeytan adını verdiği motoru görüp de şaşırmamak mümkün mü?

Cruiser deseniz değil, oturuşu benziyor, ama 1200cc’lik 162 beygir gücünde bir motoru var, şehir içinde alçak yapısı sayesindeki kıvrak ve rahat kontrol edilebilmesine bakarak maksi-skuter desek, o da değil, çünkü deli gibi gitmek de mümkün. Tur motoru hiç diyemeyiz çünkü çıplak, rüzgar alır gibi görünüyor (sürüş testinden sonra pek de rüzgar almadığını gördük). Seyir (cruise) motoru desek, o hiç değil, piste-miste girince deli gibi gazlıyor. Hasılı, biz ne diyeceğimizi bilmedik, tam olarak anlamak için Monaco’ya, 2015 modelini sürmeye gittik. Yüksek sosyete gazinolardan, yüksek rakımlı dağlara 160 kilometre sürme olanağı bulduğumuz Diavel ile ilgili test yazısını Mayıs sayısında bulabilirsiniz.

 

2014 a href=

 

2014 Ducati Diavel'i Monaco'da Test Ettik! 2. İçerik Fotoğrafı

 

2014 Ducati Diavel'i Monaco'da Test Ettik! 3. İçerik Fotoğrafı

 

2014 Ducati Diavel'i Monaco'da Test Ettik! 4. İçerik Fotoğrafı

 

2014 Ducati Diavel'i Monaco'da Test Ettik! 5. İçerik Fotoğrafı

 

2014 Ducati Diavel'i Monaco'da Test Ettik! 6. İçerik Fotoğrafı

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Suzuki GSR750 SE

BMW C Evolution Üretim Bandında

REKLAM