in

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!

Custom, havalı ve taze 2017 Honda Rebel, eski ve yeni tarzın karışımı, sempatik ve özgün bir model olarak ortaya çıktı. Modelin detaylarına bir göz atalım…

Honda’nın ifadesi ile Rebel’in gelişim programında “BASİT” ve “HAM” olarak
iki anahtar kelime başrolü oynamış. Her bir detayın önem kazandığı minimalist
dizayn, kendi içerisinde bir sanat şekli olarak tanımlanıyor. Yeni
Honda Rebel’in Büyük Proje Lideri ve aynı zamanda da NM4 Vultus’un proje liderliğini yürüten Keita Mikura ve ekibi tarafından, klasik ve
zamansız görüntüsü ile aynı zamanda kendine has geleceği gören, çağdaş bir stil
ile dolu bir motosiklet üretilmiş.2017 Honda Rebel

İlgili Foto / 18 Kasım 2016 | 14:48

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!  1. İçerik Fotoğrafı

2017 Honda Rebel’in özünde 1920’lerdeki hayat tarzı ve duruş yatıyor

TARZ

Alçak ve nahif “bobber” silueti üzerindeki şişman lastikleri, abartılı
bir şekilde duran 11.2 litre yakıt deposu ve dolgun gidonu ile Rebel, hayal
kırıklığı yaşatmayacağa benziyor. Her köşesinde hissedilen sade formu, kendine
özgü bir hava ifade etmeyi başarıyor. Rebel’in dünyası, kıvrak dizaynını
vurgulayan, aynı zamanda ustaca tasarlanmış ve hemen göze çarpmayan boyası ile
karanlık ama bir o kadar da büyülü bir dünya. 135mm çapında cam lens ve
alüminyum kalıp döküme yerleşik yuvarlak ön far, geçmişi hatırlatıcı nitelikte.
Kontak, yakıt tankının sol alt tarafında konumlanmışken LCD gösterge ve mavi
kuyruk farı hem çarpıcı hem de etkileyici bir farklılık yaratıyor.

2017
Honda Rebel renkleri arasında; Kurşun Siyahı, Mat Zırhlı Gümüş Metalik,
Milenyum Kırmızı rengi bulunuyor. Sele ve arka pegler kolayca çıkarılabiliyor ve kişiselleştirme
için bir takım özel aksesuarlar Rebel için mevcut; bunların içerisinde arka
bagaj filesi, heybe çantalar, ekran ve 12V soket bulunuyor.

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!  2. İçerik Fotoğrafı

Alçak sele yüksekliği ile modern çizgilere sahip 2017 Honda Rebel

MOTOR

Rebel’in
471cc 8 subap, sıvı-soğutmalı paralel çift silindir motoru, spor CBR500R’dan
esinlenilmiş. 6,000 devirdeki güçlü ve maksimum 44.6Nm torku, 8,500 devirdeki
33.5 kW yani 45.54 beygir gücü ile birleşiyor. Böylece bu motor güç ünitesi, esnek
verimi ve fiziksel boyutu arasındaki mükemmel dengeyi vurgulamış oluyor. Modelde,
10.7:1 sıkıştırma oranı ile çap ve strok 67mm x 66.8mm olarak belirlenmiş.

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!  3. İçerik Fotoğrafı

Ruhunda, ismi gibi asilik yatan 2017 Honda Rebel

ŞASİ

Rebel’in
yere yakın görünüşünü desteklemek için, çekici boru şeklindeki çelik şasisi,
motoru üç yerinden kavrıyor. 1488mm aks açıklığına sahip olan modelin çatalları
30° olarak dengelenmiş. Alçak denilebilecek 690mm sele yüksekliği ve orta kısma
monte edilmiş ayak pegleri, sürücünün dengeli ve doğal bir hakimiyet
sağlanmasına yardımcı olacak nitelikte.

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!  4. İçerik Fotoğrafı

Şasi, seleyi
dokulu metal çamurluktan ayıran yenilikçi arka yapıyı da içerisinde barındırıyor.
Civatalı döküm alüminyum alt şasi, sürücülere kişiselleştirme için faaliyet alanı
sağlayacak özellikte.  Ayrıca 41mm ön
çatal desteklerinden 230mm uzaklık, sağlam bir hakimiyet, konfor ve stil için
ayarlanmış. Boru şeklinde çelik arka masa 45mm çapında ve 2 aşamalı önyükleme
ayarlı özelliği ile çift amortisör çalışıyor.

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!  5. İçerik Fotoğrafı

Modeldeki
Dunlop lastikler, standart boyutları ile önde 130/90-16 ve arkada 150/80-16
olarak mevcut. Jant telli kalıba ayna görevi gören 264mm ön disk ile 16 inç alüminyum döküm tekerleklerin
stili, canlı ve basit. 2017 Honda Rebel’de ABS, standart olarak geliyor.

2017 Honda Rebel Fotoğraf Galerisi: 2017 Honda Rebel

2017 Honda Rebel Teknik Özellikleri

MOTOR

 

Tip

Sıvı-soğutmalı motor, DOHC, silindir başına 2 subap

Motor
Silindir Hacmi

471 cc

Çap x
Strok (mm)    

67mm x
66.8 mm

Sıkıştırma
Oranı

10.7

Maks.
Güç

33.5 kW
(34 hp) à
8.500 devirde

Maks.
Tork

44.6 Nm
à
6.000 devirde

Yağ
kapasitesi

3.2
litre

YAKIT SİSTEMİ

 

Karbüratör

 PGM-FI
(elektronik yakıt enjeksiyon)

Yakıt
deposu kapasitesi

11.2
litre

Yakıt
tüketimi

26
km/litre

ELEKTRİKLİ SİSTEM

 

Çalıştırma

Elektrik

Akü
kapasitesi

12V

ACG
Çıktısı (Sessiz marş sistemi)

0.402kW

GÜÇ AKTARIMI

 

Debriyaj
Tipi

Islak
çoklu plakalı Hidrolik

Vites

6 vites

Şanzıman

Zincir

ŞASİ

 

Tipi

Çelik
Diamond

Boyutlar
(Uzunluk*Genişlik*Yükseklik) mm

2,188 x
820 x 1,094mm

Aks
açıklığı

1488mm

Kaster açısı

28°

İz açıklığı

110

Sele
Yüksekliği

690mm

Yerden
yükseklik

136mm

Boş
ağırlık

190 kg

Dönme
çapı

2.85m

SÜSPANSİYON

 

Ön tip

41mm
teleskopik çatal

Arka
tip

Pro-link
sistemli Showa

LASTİKLER

 

Ön jant
ölçüsü

16M/C x
MT3.00

Arka jant
ölçüsü

16M/C x
MT3.00

Ön tekerlek

130/90-16M/C
67H

Arka tekerlek

150/80-16M/C
71H

FRENLER

 

ABS
Sistem

2 Kanallı

GÖSTERGELER
ve ELEKTRİK

 

Göstergeler

Dijital

Ön far

Bulb
55W

Arka
lamba

Bulb
8.3W

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

KTM DUKE 790 Concept – EICMA 2016

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış!

REKLAM