Olağanüstü hassas kullanıma sahip Suzuki geleneğini devam ettiren RM-Z450, Suzuki’nin “Çalıştır, Dön ve Dur” felsefesini kullanarak geliştirilmiş ve bir denge yaratan 2018 RM-Z450 model, daha iyi duruş için daha güçlü frenlere, daha dorukta bir güç için daha geniş motor teçhizatına, daha güçlü, hafif bir şasiye ve virajların standartını yükseltecek daha çevik bir performansa sahip.

2018 RM-Z450 motocross modelde, Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC), sürücülerin güçlü bir kalkış yapmalarına yardımcı olacak seçkin bir kalkış (başlangıç) sistemi bulunuyor. Sürücünün yeteneğine ve kalkış koşullarına göre en uygun olanı seçebileceği üç mod mevcut. S-HAC sisteminin, temel mode, A-mode ve B-mode olmak üzere üç aşaması bulunuyor. Bu sistem, kalkış esnasında sürücü çıkış yaparken, tam gaz ivmelenmesine yardımcı olmaktadır. 2018 RM-Z450 modeldeli A-mode’daki S-HAC ayarları, kalkış anında sürücünün gaz kontrolüne yardımcı olmak üzere güncellenmiş.


2018 Suzuki RM-Z450, daha hızlı bir çekiş yönetim sistemi sunuyor. Elektronik Kontrol Modulü (ECM), gaz açışı, motor hızını ve vites pozisyonunu sürekli ölçerek ateşleme zamanını ayarlıyor. Ayrıca bu modül, sürüş koşullarına bağlı olarak en iyi çekişi sağlamak için motor verimini ince ince ayarlamak üzere, ateşleme zamanlamasını ve yakıt enjektörünün süresini ayarlar.

Belli Başlı Özellikler
Geliştirilmiş motor performansı
Daha Zirvede Bir Güç için Geliştirilmiş Gaz Tepkimesi
Geliştirilmiş Çekiş Yönetim Sistemi
Güncelleştirilmiş Suzuki Holeshot Destek Kontrol (S-HAC)
İleri Viraj Performansı
Daha Hafif Yeni Şasi ve Arka Maşa
Stabilite ile Çevik Yol Tutuşu Birleştiren İşlenmiş Şasi Boyutları
Kolay Ayar ve İleri Performans için Geliştirilmiş Helezon Yay
Dikkate Değer Bir Şekilde Titreşimi Azaltmak için Yeni Showa BFRC Arka Süspansiyon
Üstün Yol Tutuş Sağlayan Bridgestone X30 Lastikler
Geliştirilmiş Fren Performansı
Duruş Gücünü ve Hissini Arttıran Daha Geniş Ön Fren

Fonksiyonel Tarz
Yeni Agresif Stil ile Suzuki Karakterini Birleştiren Tasarım
Maksimum Yarış Performansı için Sürücünün Kolay Hareket Etmesini Sağlayan Dar Sürücü Alanı (Kokpit)

2018 Suzuki RM-Z450 Teknik Özellikler
Motor
|
449cc, 4 zamanlı, sıvı
soğutmalı, tek silindir, DOHC
|
Çap x Strok (mm)
|
96.0 x 62.1 mm (3.78 x 2.4
in)
|
Sıkıştırma Oranı
|
12.5:1
|
Yakıt Sistemi
|
Yakıt enjeksiyon, 44mm gaz
kelebeği gövdesi
|
Starter
|
Başlangıç Kick-Start
|
Vites
|
5 İleri Sabit Örgü
|
Debriyaj
|
Islak çoklu plaka
|
Ön Süspansiyon
|
Teleskopik ters, helezon
yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir amortisör gücü
|
Arka Süspansiyon
|
BFRC – bağlantılı, helezon
yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir ön yükleme yayı ve amortisör gücü
|
Ön Fren
|
Fren diski, tek rotor
|
Arka Fren
|
Fren diski, tek rotor
|
Ön Tekerlek
|
80/100-21 M/C 51M
|
Arka Lastik
|
110/90-19 M/C 62M
|
Yakıt Deposu Kapasitesi
|
6.3 L (1.6 US gallons)
|
Renk
|
Siyah/Mavi vurgularla
Şampiyon sarısı
|
Ateşleme
|
Elektronik Ateşleme (CDI)
|
Uzunluk
|
2175 mm (85.6 in.)
|
Genişlik
|
835 mm (32.9 in.)
|
Yükseklik
|
1260 mm (49.6 in.)
|
Aks Açıklığı
|
1480 mm (58.3 in.)
|
Yerden Yükseklik
|
330 mm (13.0 in.)
|
Sele Yüksekliği
|
960 mm (37.8 in.)
|
Yüksüz Ağırlık
|
112 kg (247 lbs.)
|