in

2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!

Yazar: Alper Baycan

2018 için yeniden tasarlanan Suzuki RM-Z450, yarışa hazır görüntüsü, daha güçlü bir motoru ile dikkat çekmeyi başarıyor.

Olağanüstü hassas kullanıma sahip Suzuki geleneğini devam ettiren RM-Z450, Suzuki’nin “Çalıştır, Dön ve Dur” felsefesini kullanarak geliştirilmiş ve bir denge yaratan 2018 RM-Z450 model, daha iyi duruş için daha güçlü frenlere, daha dorukta bir güç için daha geniş motor teçhizatına, daha güçlü, hafif bir şasiye ve virajların standartını yükseltecek daha çevik bir performansa sahip. 
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  1. İçerik Fotoğrafı
2018 RM-Z450 motocross modelde, Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC), sürücülerin güçlü bir kalkış yapmalarına yardımcı olacak seçkin bir kalkış (başlangıç) sistemi bulunuyor. Sürücünün yeteneğine ve kalkış koşullarına göre en uygun olanı seçebileceği üç mod mevcut. S-HAC sisteminin, temel mode, A-mode ve B-mode olmak üzere üç aşaması bulunuyor. Bu sistem, kalkış esnasında sürücü çıkış yaparken, tam gaz ivmelenmesine yardımcı olmaktadır. 2018 RM-Z450 modeldeli A-mode’daki S-HAC ayarları, kalkış anında sürücünün gaz kontrolüne yardımcı olmak üzere güncellenmiş. 
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  2. İçerik Fotoğrafı
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  3. İçerik Fotoğrafı
2018 Suzuki RM-Z450, daha hızlı bir çekiş yönetim sistemi sunuyor. Elektronik Kontrol Modulü (ECM), gaz açışı, motor hızını ve vites pozisyonunu sürekli ölçerek ateşleme zamanını ayarlıyor. Ayrıca bu modül, sürüş koşullarına bağlı olarak en iyi çekişi sağlamak için motor verimini ince ince ayarlamak üzere, ateşleme zamanlamasını ve yakıt enjektörünün süresini ayarlar.
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  4. İçerik FotoğrafıBelli Başlı ÖzelliklerGeliştirilmiş motor performansıDaha Zirvede Bir Güç için Geliştirilmiş Gaz Tepkimesi Geliştirilmiş Çekiş Yönetim Sistemi Güncelleştirilmiş Suzuki Holeshot Destek Kontrol (S-HAC)
İleri Viraj Performansı Daha Hafif Yeni Şasi ve Arka MaşaStabilite ile Çevik Yol Tutuşu Birleştiren İşlenmiş Şasi BoyutlarıKolay Ayar ve İleri Performans için Geliştirilmiş Helezon YayDikkate Değer Bir Şekilde Titreşimi Azaltmak için Yeni Showa BFRC Arka SüspansiyonÜstün Yol Tutuş Sağlayan Bridgestone X30 Lastikler
Geliştirilmiş Fren PerformansıDuruş Gücünü ve Hissini Arttıran Daha Geniş Ön Fren
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  5. İçerik Fotoğrafı
Fonksiyonel TarzYeni Agresif Stil ile Suzuki Karakterini Birleştiren TasarımMaksimum Yarış Performansı için Sürücünün Kolay Hareket Etmesini Sağlayan Dar Sürücü Alanı (Kokpit)
2018 Suzuki RM-Z450’ye İlk Bakış!  6. İçerik Fotoğrafı2018 Suzuki RM-Z450 Teknik Özellikler

Motor

449cc, 4 zamanlı, sıvı
soğutmalı, tek silindir, DOHC

Çap x Strok (mm)    

96.0 x 62.1 mm (3.78 x 2.4
in)

Sıkıştırma Oranı

12.5:1

Yakıt Sistemi

Yakıt enjeksiyon, 44mm gaz
kelebeği gövdesi

Starter

Başlangıç Kick-Start

Vites

5 İleri Sabit Örgü

Debriyaj

Islak çoklu plaka

Ön Süspansiyon

Teleskopik ters, helezon
yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir amortisör gücü

Arka Süspansiyon

BFRC – bağlantılı, helezon
yay, yağ sönümlü, ayarlanabilir ön yükleme yayı ve amortisör gücü

Ön Fren

Fren diski, tek rotor

Arka Fren

Fren diski, tek rotor

Ön Tekerlek

80/100-21 M/C 51M

Arka Lastik

110/90-19 M/C 62M

Yakıt Deposu Kapasitesi

6.3 L (1.6 US gallons)

Renk

Siyah/Mavi vurgularla
Şampiyon sarısı

Ateşleme

Elektronik Ateşleme (CDI)

Uzunluk

2175 mm (85.6 in.)

Genişlik

835 mm (32.9 in.)

Yükseklik

1260 mm (49.6 in.)

Aks Açıklığı

1480 mm (58.3 in.)

Yerden Yükseklik

330 mm (13.0 in.)

Sele Yüksekliği

960 mm (37.8 in.)

Yüksüz Ağırlık

112 kg (247 lbs.)

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Ducati V4 Superbike Projesi!

Bir Adımda Ulaşım: BMW Motorrad X2City!

REKLAM