in

Buccaneer 250i

Yazar: Motoron

V-Twin Enjeksiyon

  250 cc segmentinde gelişimi ile dikkat çeken Mondial, Rx3i Evo modeli ileEnduro, 250 X-Treme modeli ile Cross segmentinde de beklediği ilgiyi yakaladı.Şimdi de CafeRacer tadında “Bucanner 250i“ modelini piyasaya sunmaya hazırlanıyor.

Buccaneer 250i 1. İçerik Fotoğrafı

Motor:

V-Twin Silindir, 4 Zamanlı, SOHC, 2×2
Supaplı

Silindir Hacmi (cm³):

248.9 cc

Silindir Çapı ve Strok (mm):

49.00 x 66.00

Max. Tork:

18.50 Nm at 6000 min-1

Max. Güç:

13.50 kw at 8000 min-1

Şanzıman:

Manuel / 5 Vites

Debriyaj Tipi:

Islak Tip / Çoklu Plaka

Soğutma Tipi:

Hava Soğutma

Yağlama Tipi:

Basınçlı Püskürtme

Ateşleme Tipi / Yakıt Sistemi:

ECU/EFI

Fren Tipi (Ön/Arka):

Disk/Disk

Lastik ( Ön/Arka):

110/80-17 52S / 130/90-15 66S

Yakıt Tankı Kapasitesi (L):

13.0±0.1

Ağırlık (Kg):

140

Max Yükleme Kapasitesi (Kg):

150

Boyutlar U-G-Y (mm):

2040 x 785 x 1040

Dingil Mesafesi (mm):

1430

Buccaneer 250i 2. İçerik Fotoğrafı

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Riderdenim, İzmir’de Yeni Mağazası İle Hizmete Hazır

Motoron Dergisi

REKLAM