Ducati’nin Çin Ofisi 2016 Yılında Audi’nin Pazarlama Halkasında Olacak

Sektörel Yazar: Alişan Fidan

Ducati’nin Çin Ofisi 2016 Yılında Audi’nin Pazarlama Halkasında Olacak

Ducati partneri Audi ile beraber büyük potansiyel taşıyan Çin pazarında 2016 yılında beraber çalışarak bayi ve satış rakamını yükseltmeye çalışacak.

Ducati Çin’deki pazarlama ağını kurdu ve Ocak 2016’dan itibaren resmi ithalatçı konumunda olacak. İthalat daha önceden Jet Sky Development LTD adlı bir distribütör aracılığı ile yönetiliyordu fakat Ducati işi kendi ellerine almaya karar verdi.


Plan ise şuan sayısı 10 olan bayi sayısını 2016 yılı içerisinde daha yükseğe çıkartmak. Audi tarafındank urulacak bir satış ağı ile Ducati daha fazla motosiklet satmayı amaçlıyor.


Ducati’nin CEO’su Claudio Domenicali bu konu hakkında şöyle konuştu; “Çin’i Asya kıtasındaki pazarda büyümemizde kilit ülke olarak görüyoruz ve Audi’nin bu pazarda olan tecrübesinden faydalanacağımızı duyurmaktan gururluyum. Şahsen Jet Sky Development LTD’ye Ducati markasını Çin’de duyurmak için gösterdikleri çabadan ve premium hizmetlerimize devam ederek sektörde tepe noktayı belirler şekilde çalışmaya devam edeceğimizden dolayı teşekkürlerimi sunarım.” Dedi.


Ducati’nin Çin Ofisi 2016 Yılında Audi’nin Pazarlama Halkasında Olacak 1. İçerik Fotoğrafı



Jet Sky Development LTD Genel Müdürü Mr. Evan Mak ise “Çin pazarı geçtiğimiz altı yıl boyunca bir çok badire atlattı fakat Ducati markası için her zaman büyük bir heyecan vardı. Satışların artması ve marka imajının başarılı bir şekilde yansıtılmasından dolayı İtalya’da bulunan merkez ofisten her türlü desteği gördük. 2016’dan itibaren Jet Sky Development LTD Ducati tutkusunu müşterilerine yansıtmaya Audi adı altında devam edecek.” Dedi.


Ducati’nin Çin’de kuracağı yeni pazarlama ağının taze başkanı Marco Elli ise “Çin Ducati için kilit rol oynayan bir pazar konumunda. Audi markası altında yaptığımız yeni yapılaşma markamızın premium hizmetlerini, ürünlerini ve imajını Çin’de daha rahat kontrol etmemize olanak sağlayacak. 2016 yılında Çin’de olan satışlarımızı ve müşterilerimizden alacağımız geri dönüşleri yükseltmeyi düşünüyoruz” dedi. 

YORUMLAR