Menu
in

Ducati Scrambler Hakkındaki Sorularınızı Bekliyoruz!

Yazar: Moe

Ducati’nin farklı bir seri haline getirdiği Scrambler’ını daha önce Amerika’da test etmiştik. Şimdi ise bu modeli Türkiye yolları ile imtihan ediyoruz! Gerek şehir içi, gerek şehirler arası, gerekse yol dışında izlenimlerimizi paylaşacağımız Scrambler hakkındaki soruları ise siz soruyorsunuz! Ducati’nin bu modeli hakkındaki tüm sorularınızı ve aklınıza takılanları haberimiz vasıtasıyla bize iletebilirsiniz…

“Classic, Icon, Urban Enduro ve Full Throttle adı ile 4 farklı versiyonda satışa sunulan Ducati Scrambler’lar, Monster 796’nınkinden devşirilen 803cc’lik hava soğutmalı motor bloğunu paylaşıyorlar. Silindir çapı ve strok ölçüleri değiştirilmezken, yeni motor bloğunda valf zamanlamalarında bir takım değişikliğe gidilmiş ve 8250 devirde 75 beygir, 5750 devirde ise 70 Nm maksimum tork elde edilmiş.”

Daha önce Amerika’da testini yaptığımız, bkz: http://www.motoron.com.tr/HaberDetay/2015-ducati-scrambler-1582 , sarı canavarı bir de yurdumuz yollarında ecel terleri döktürelim diyerek Korlas’ın daha yeni açılan Ducati showroom’unun kapısına dayandık, ve fotoğraflardaki kırmızı delikanlıyı bir süre Motoron garajına aldık…

Sizin de aklınızda teste aldığımız Scrambler-Icon hakkında sorularınız varsa,  bu haberimizin hemen aşağısında yer alan “Facebook ile Yorum Yap” kutusuna yazmanız ise yeterli…

Merak ettiğiniz noktaları ve sorularınızın cevaplarını, gelecek sayılarda Ducati Scrambler için yazacağımız test yazısında bulabileceksiniz! Durmayın, siz de aşağıdaki “Facebook ile Yorum Yap” kutusundan aklınızdaki soruları bize iletin!

 

Cevap bırakın