in

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış!

2017 BMW G 310 GS, sınıfının bir ilki olarak Enduro segmentine imzasını atıyor ve böylece G 310 GS sınırsız maceraya hazır. Modelin teknik detaylarına bir göz atalım.

BMW Motorrad deyince, ilk akla gelen modellerden birisidir
GS. O mükemmel fonksiyonelliğin bir göstergesi, güvenilirliğin ve sağlamlığın
işaretidir. İşte şimdi de G 310 GS, tüm bu özellikleri 500cc kapasite altına
transfer ederek kendine özgü, olgun ve yeni bir yorum katıyor. 2017 BMW G 310 GS, Kasım ayının ikinci haftasında Milano’da gerçekleşen dünyanın en büyüğü EICMA Fuarı’nda, meraklı gözler önüne serilmişti.2017 BMW G 310 GS

İlgili Foto / 16 Kasım 2016 | 14:59

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 1. İçerik Fotoğrafı

Ailedeki büyük kardeşlerinden ilham alan yeni 2017 BMW G 310 GS (Mat Racing Kırmızı Rengi)

G 310 GS, meraklılarına eşsiz bir GS deneyimi sunmaya hazır.
Şu anda segmentinde rakipsiz, çok yönlü ve modern bir model olma özelliğini
taşıyor. BMW G 310 GS, şehir trafiğinde çevik ve atik olmasının yanı sıra hafif
arazide üstün derecede dirençlilik gösteriyor. Bu da onu, günlük sürüş
maceraları içerisinde eşsiz bir yoldaş yapmayı başarıyor. Üstün derli toplu
yapısı ile olgun ve konforlu olan GS, segmentinde yeni bir sürüş deneyiminin
kapılarını açıyor. Bu çok yönlülüğü G 310 GS’i, giriş seviyesindeki sınıfta kesinlikle
emsalsiz kılıyor.

 

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 2. İçerik Fotoğrafı

2017 BMW G 310 GS Metalik İnci Beyazı

BMW Motorrad tarafından Münich’te geliştirilen yeni BMW G 310 GS, Hindistan, Bangalore’de BMW Motorrad ‘ın işbirliği ortağı TVS Motor firması tarafından BMW Motorrad standartlarında üretilmiş. 

2017 BMW G 310 GS’in
detaylarına bir göz atalım:

 

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 3. İçerik Fotoğrafı

2017 BMW G 310 GS Mat Kozmik Siyah

BMW G 310 GS, çarpıcı ve etkileyici üç renk varyantına sahip olacak: Mat Kozmik Siyah, Mat Racing Kırmızı ve ayrıntılı tasarımı ile Metalik İnci Beyazı.

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 4. İçerik Fotoğrafı

Tipik GS Dizaynı

İlk bakışta eşsiz bir GS özelliği olarak tanımlanabilen
yüksek ön çamurluk, çarpıcı, kısa ve yüksek arka kısmı gibi ayırt edici nitelikleri
ile BMW G 310 GS, büyük kardeş modellerin klasik özelliklerini gösteriyor. Kısa
aks açıklığı ile kompakt oranları ve 19 inç ön tekerlek atik ve çevik bir sürüş
tepkisi vadediyor.   

 

Dünyanın Yollarında
Eve Doğru Sürerken

G 310 R gibi, G 310 GS’te dünya piyasaları için tasarlanmış.
Minik GS, yeni emisyon standartlarını karşılarken, BMW’nin premiyum havasını,
500cc segmentin altında soluma şansı veriyor.

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 5. İçerik Fotoğrafı

 

Dünya Çapında Geniş
Kullanıma Uygun ve Dinamik Sürüş İçin Yenilikçi Tek Silindir Motor

BMW G 310 GS’in merkezindeki en önemli öğe, G 310 R’dan da
bilinen dört zamanlı üstten çift egzantiriği ile beraber elektronik yakıt
enjeksiyonlu 313cc sıvı-soğutmalı tek silindir motor. G 310 GS’te bulunan tek
silindir motorda dikkat çeken bir özellik, silindirin geriye doğru eğik yan
yatması ve 180° döndürülmüş silindir kafası. (önde hava girişi ve arkadan
çıkışı.) Bu yapı, taze hava-yakıt karışımının güç geliştirme kaynağı mantığını
takip ederek motosikletin yapısını da düşününce olumlu sonuçlar sağlıyor. DIN’a
(Alman Standartlar Enstitüsü) göre yüksüz ağırlığı ile birlikte 169.5 kilo olan
modelde, 9,500 devirde 25kW yani 34 beygir güç çıktısı ve 7,500 devirde 28 Nm
maksimum tork ile yeni G 310 GS’in motoru dinamik sürüş zevkinin ideal bir
ortağı oluyor.

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 6. İçerik Fotoğrafı

 

Hafif Arazide ve
Yolda Rahat Sürüş Zevki İçin Mükemmel Tasarlanmış BMW GS Ergonomisi

Yeni G 310 GS, hem
normal yolda hem de patika yolda ve çakıl zeminde kaygısız motosiklet sürüş
keyfi sağlama sözü veriyor. BMW Motorrad’ın karakteristik özelliğinde olduğu
gibi, tüm tuşlar yani kontroller kolay ve idare etmesi güvenli. Çeşitli
sürücülerin anatomisi dikkate alınarak basit ve güvenli manevra özelliklerine
önem verilmiş.

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 7. İçerik Fotoğrafı

 

Yüksek Performans Sunan
Fren Sitemi, Standart Olarak ABS ve Çok Fonksiyonlu Gösterge Dizisi

Tüm BMW motorları gibi, G 310 GS’te standart ABS donanımlı
olarak geliyor. Kısa fren mesafeleri ve verimli yavaşlama için 2 kanallı ABS
sistemi ile yüksek performanslı fren sistemini kombinleniyor. İstendiği
taktirde, hafif arazi zeminlerde kullanım için bir düğmeye basarak yeni G 310
GS’teki ABS rahatlıkla devre dışı bırakılabiliyor. G 310 GS’in gösterge paneli,
geniş kristal ekran ile mükemmel netlik ve geniş bir dizi bilgi sunuyor.

Enduro’da Sınıfının İlki: 2017 BMW G 310 GS’e Yakın Bakış! 8. İçerik Fotoğrafı

 

Özgün Bir BMW 

G 310 R gibi, G 310 GS’te gelişim,
göze çarpan kalite ve sahibiyle sorunsuz geçen seneler gibi BMW’nin temsil
ettiği her şey mevcut. Her alanda mükemmelliği hayata geçirmek için tüm
mükemmel malzemeler ve parçalar bir araya getirilmiş. G 310 GS, 500cc altı GS
olarak dünya çapında BMW Motorrad premiyum dünyasına bir giriş sayılıyor.

 

Son olarak, Kasım ayının ikinci
haftası gerçekleşen EICMA Fuarı’nda lanse edilen BMW G 310 GS modelinin, Türkiye’ye
geliş tarihinin ise 2017 son çeyreği olarak planlandığının bilgisi, BMW
Motorrad Türkiye Distribütörü Borusan Otomotiv’den aldığımız haberler arasında
bulunuyor. Her zamanki gibi bekleyip görelim…

2017 BMW G 310 GS Fotoğraf Galerisi: 2017 BMW G 310 GS

2017 BMW G 310 GS Teknik
Özellikleri

Motor

 

Tip

Sıvı-soğutmalı tek silindir motor, DOHC

Motor
Silindir Hacmi

313 cc

Çap x
Strok (mm)    

80 mm x
62.1 mm

Maks.
Güç

25 kW (34
hp) à
9.500 devirde

Maks.
Tork

28 Nm à
7.500 devirde

Debriyaj

Islak,
çoklu plakalı debriyaj

Vites

6
ileri, sabit örgü

Boyutlar ve Ağırlık

 

Aks
açıklığı

1420 mm

Toplam
uzunluk

2075 mm

Toplam
genişlik

880 mm

Yüksüz
ağırlıkta Sele yüksekliği

835 mm

DIN
yüksüz ağırlık, yola hazır, ful depo

169.5
kg

İzin
verilen toplam ağırlık

345 kg

Yakıt
Deposu Kapasitesi

11
litre

Performans Rakamları

 

Maksimum
hız

143
km/h

Yakıt
tüketimi l/100km

3.33

Şasi

 

Şasi
Tipi

Boru
şeklinde çelik

Süspansiyon

 

Ön Tip

Ters çatal  ø 41 mm

Arka
Tip

İşlenmiş
kalıp döküm alüminyum, yaylı gergi kolu merkezi direk monte

Frenler

 

Ön fren

Tek
disk freni Ø 300 mm

Arka
fren

Tek
disk freni Ø 240 mm

ABS
Sistem

BMW Motorrad ABS

Tekerlek ve Lastik

 

Ön:
malzeme / ölçü

Arka:
malzeme / ölçü

Alüminyum
dökme 2.50 ” x 17 ”

Alüminyum
dökme 4.00 ” x 17 ”

Ön
lastik

110/80 –
R 19

Arka
lastik

150/70
– R17

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2017 Honda Rebel ile Asi Özgürlüğe Bir Adım!

Honda, CES’te, Motosiklet Robot Teknolojisini Tanıtacak!

REKLAM