in

Lifan KPR 200 Uzun Dönem Testi

Lİfan KPR 200 Su soğutmalı 200’lük motoruyla harikalar yaratıyor!

Motosiklet, hayatımda vazgeçilmezim diyebileceğim bir konudur benim için. Bu açıdan beni üzmeyecek keyifli motosikletleri seçmem gerek diye düşünmüşümdür.

Bu konuda son kullandığım ve hayranlıkla kullanmaya devam ettiğim Lifan KPR 200 her noktasıyla beni ziyadesiyle tatmin ediyor. Önceki yazılarımızda motorun genel özelliklerinden bahsetmiştik, bu yazıda da motor dışarıda çevreden nasıl tepkiler alıyor bundan bahsetmek istiyorum.

Bajaj Pulsar 200 kullanıcısı arkadaşım ile birlikte Lifan KPR 200 ile her zamanki gibi odak noktası olduk.

Malum kış ayları sert geçti. Lifan’dan bu süre zarfında mecburen ayrı kaldım. Özletti kendini açıkçası ve havaların bizlere biraz tebessüm etmesiyle üzerinden hiç inmemeye karar verdim. 

İstanbul içinde motosiklet kullanıcılarının çok iyi bildiği birkaç kafe var. Sürekli olarak bizim camianın takıldığı ver her çeşit motosikletin kabul edildiği yerlerden birine, Beşiktaş’taki bir mekana gittik. 

Her zamanki malum ve genellikle mağlup olan dostum Bajaj Pulsar 200 kullanıcısı arkadaşım ile birlikte her zamanki gibi odak noktası olduk.

Lifan KPR 200 Uzun Dönem Testi 1. İçerik Fotoğrafı

Lifan’ı merak edip soranlar, yakından inceleyenler, yanından geçerken durup biraz göz gezdirenler, hatta üzerine oturmaya çalışırken “acaba sahibi izliyor mudur?” hissine kapılanlar oldu.

KPR 200 öyle bir motor ki; beni yeni yeni kişilerle tanıştırdı, bir motor olmaktan çıktı, can yoldaşım, arkadaşım oldu. Konforunu, yakıtını, son hızını, kuvvetini günde 4 ya da 5 kez ayrı ayrı gruplara anlattığım oluyor.

Vites ve fren kollarının etrafında yer alan bacakları koruyabilecek büyüklükte bir karenaj-giysi var ve insana “bunlar bu kadar mı işe yarar?”

Bir pazar gezintisi yaptıktan sonra yağmura yakalanıp Beşiktaş’ta kaldım. Çok hızlı yağan yağmurda ben Bahçeköy’e nasıl gidebilirdim? Biraz bekledim fakat biteceği yok gibiydi. Yola çıkmaya karar verip bir anda atladım motora ve yağmurun altında koyuldum yola.

Motosikletin beni çok açıkta bıraktığını ve kesinlikle su içinde eve gideceğimi düşünürken yol devam ettikçe hiç beklediğim gibi olmaması beni şaşırttı.

Vites ve fren kollarının etrafında yer alan bacakları koruyabilecek büyüklükte bir karenaj-giysi var ve insana “bunlar bu kadar mı işe yarar?” dedirtiyor.

Gerçekten de o yağmurlu havada ıslak zeminde gayet iyi bi şekilde eve kadar girebildim. Lifan’ı bir defa daha takdir ettim.

Lifan KPR 200 Uzun Dönem Testi 2. İçerik Fotoğrafı

TEKNİK ÖZELLİKLER

  • Motor: 4 zamanlı, tek silindirli motor
  • Hacim: 199 cc Maksimum Güç: 16.7 bg 8.000 dev/dk.
  • Maksimum tork: 17 Nm 6.500 dev/dk.
  • Çalıştırma: Elektirik Sıkıştırma: 11:1
  • Aktarma: 6 vites ÇapxStrok: 65.5×58.8
  • Frenler ön/arka: Disk/Disk
  • Jantlar: Alüminyum alaşım
  • Ön Lastik: İç lastiksiz 90/90-17”
  • Arka Lastik: İç lastiksiz 120/80-17”
  • Soğutma: Sıvı soğutma Uzunluk: 2,060 mm
  • Genişlik: 760 mm
  • Yükseklik: 1,105 mm
  • Aks Aralığı: 1,330 mm
  • Sele yüksekliği: 775 mm Yakıt deposu: 14 litre Maksimum hız: 150 km/s, göstergede, test sonucu
  • Distribütör: Lifan Motor

Diğer Lifan testlerimiz

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Polini’li Beverly İle 2.000 Kilometre

Motosiklet Acil Yardım HattıI Motobulance!

REKLAM