in

Lifan KPR 200 Uzun Yol Testi. KPR Uzun yolda nasıl?

Lifan KPR 200 uzun yol konforu, yakıtta cimrilik hangisi önemli sizin için? “Evet hepsi de önemli” diyorsunuzdur tahminen, haklısınız. Bu sınıfta bunların hepsini bir arada toplayan Lifan KPR 200 ile uzun yol testine tapa gaz devam ediyoruz. Artık 1800 km’yi devirdik herşey yerine oturdu ve rodajını tamamen bitirmiş bir küheylan ile birlikteyiz. Bu kilometrenin bir kısmını uzun yol diyebileceğimiz ufak bir Kocaeli gezisinde yaptık.

Lifan KPR200 İle Uzun Yol Testi 1. İçerik Fotoğrafı

Lifan KPR 200 uzun yol için racing yapısı göz önüne alındığında hiç yorulmadığımız bir gezi oldu.

İki motosiklet sabahın erken saatlerinde rota belirlemeden yola çıktık ve rastgele bir yer seçmiş olmak için aklımıza ilk gelen Kocaeli’ni seçtik. Daha önce sık kullandığımız bu küçük asi aleti birazda sürekli sürüşte denedik. Her zamanki gibi keyif aldığımızı söyleyebilirim. Yolun büyük bir kısmı gayet açık olan otobanda geçti ve sürekli sabit gaz ile gittik. Uzun süreli kullanımda sanki motosiklet üzerinde değil de arabada gidiyormuş gibi hissettik desek yeridir… Lifan KPR 200’ün racing yapısı göz önüne alındığında yorulacağımızı düşündüğümüz bu yolculuk, tahminlerinizin tam tersine hiç yorulmadığımız bir gezi oldu. Şaşırdık.

Sabit olarak yaklaşık bir buçuk saat hiç durmadan gazladık.

Fakat durduğumuzda hiç de o kadar yol yapmış gibi değildik. Çok rahat geçmişti. Yorgunluğu en aza indirgemek için rahat bir sürüş pozisyonu tasarlanmış ve başarılı da olunmuş doğrusu.

Süspansiyon yapısıyla konforunu destekleyen bu motosiklet viraja girince ne kadar güvenilir olduğunu ispatlayabiliyor. Lastik konusunda ise muhalefet şerhi koyuyoruz. Üzerindeki CST lastikler yerine biraz daha iyisi olsa tadından yenmez, virajlara da tereddütsüz girilebilir.

Lifan KPR200 İle Uzun Yol Testi 3. İçerik Fotoğrafı

Süspansiyon ve konforu ile rahatlığa apaçık yer ve önem vermiş. Selesi gayet yumuşak ve hangi şekilde kullanırsanız kullanın her türlü rahat, geniş bir sele olmuş. Her ne çeşit yola çıkarsak çıkalım bize zerre kadar tereddüt ettirmeyen Lifan yakıtı her zamanki cimriliğinden yakıyor ya da halk arasındaki deyimiyle kokluyor.

Yüksek devirde kullanıcı olarak uzun yolda ya da şehir içinde aşırı bir farkı yok, ikisinde de az yakıyor. Yakmadığını da zor zamanlara saklıyor. Önümüzdeki sayıda bakım anıları ile devam edeceğiz.

Lifan KPR200 İle Uzun Yol Testi 4. İçerik Fotoğrafı

 

Lifan KPR 200 Teknik Özellikleri

  • Motor: 4 zamanlı, tek silindirli motor
  • Hacim:199 cc
  • Maksimum Güç:16.7 bg 8.000 dev/dk.
  • Maksimum Tork:17 Nm 6.500 dev/dk.
  • Çalıştırma:Elektirik
  • Sıkıştırma:11:1
  • Aktarma:6 vites
  • ÇapxStrok:65.5×58.8
  • Frenler ön/arka:Disk/Disk
  • Jantlar:Alüminyum alaşım
  • Ön Lastik:İç lastiksiz 90/90-17”
  • Arka Lastik:İç lastiksiz 120/80-17”
  • Soğutma:Sıvı soğutma
  • Uzunluk:2,060 mm
  • Genişlik:760 mm
  • Yükseklik:1,105 mm
  • Aks Aralığı:1,330 mm
  • Sele yüksekliği:775 mm
  • Yakıt deposu:14 litre
  • Maksimum hız:150 km/s, göstergede, test sonucu
  • Distribütör: Lifan Motor

Diğer KPR yazılarımız

Lifan KPR 200 Uzun Dönem Testi

Lİfan KPR 200 Su soğutmalı 200’lük motoruyla harikalar yaratıyor! Motosiklet, hayatımda vazgeçilmezim diyebileceğim bir konudur benim için. Bu açıdan beni Daha fazla

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Fıtı Fıtı Giller Ailesinin Yeni Üyesi Suzuki Address

Honda CBR500R- CB500F – NC750X: Hangi Honda?

REKLAM