in

Seat’tan elektrikli Scooter

 Elektrikli araçlar geleceğin kaçınılmaz bir gerçeği. Çoğu firma daha yeşil bir gelecek kurmak adına çalışmalarını sürdürüyor. İspanyol otomobil üreticisi Seat da bu firmalardan biri. Marka geçtiğimiz günlerde ilk motosikletini tanıttı. SEAT Mo eScooter

SEAT MO eScooter Şehir Kullanımı İçin Birebir Duruyor

Genellikle markaların hazırladığı konsept tasarımları yollarda pek göremiyoruz.  eScooter için de durum pek farklı olmamış. 2019 kasım ayında karşımıza çıkan konsepte göre ön tasarımı oldukça değişmiş. Konsepte gördüğümüz daha keskin futuristik bir tasarım yerine daha minimal ve uzun bir tasarım tercih edilmiş. 

Konsept çok daha farklı gözüküyordu.

 SEAT Mo eScooter 9,5kW motoru ve  5,6 kWh bataryası ile beraber geliyor. SEAT’ın verdiği verilere göre skuterin 125 Km’lik bir menzili bulunuyor. 50 Km/s hıza 3.9 saniyede ulaşan MO 95 Km/s son hıza ulaşabiliyor. Bunların yanında bataryanın kolayca sökülebilir ve taşınabilir olması gibi kullanışlı bir özellik eklenmesiyle motosikletin elektrik kaynağına uzak bir yere park edilmesi halinde bile şarj sorununun ortadan kaldırılması hedeflenmiş. Bu özellik ayrıca ek olarak batarya satılması ve bu sayede menzilin uzatılması gibi olanakların da önünü açıyor. SEAT’ın bu motosikleti üretme amacını göz önünde bulundurduğumuzda veriler oldukça tatmin edici, fakat yine de tam performansı ve menzili anlamak için en iyi yöntem motosikleti test etmek olacaktır.  

Bataryanın bu şekilde çıkarılabilmesi güzel bir özellik olmuş

 Tamamen LED farlar ve Bluethoot gibi özelliklerle beraber gelecek olan eScooter aynı zamanda SEAT’ın yeni motosiklet paylaşım uygulaması ile kullanılabilecek. Uygulama sayesinde herhangi bir noktadan kolayca elektrikli skuter kiralayıp, istediğiniz yere bırakabiliyorsunuz. Büyük şehirlerde örneklerini gördüğümüz bu uygulama İstanbul gibi trafik sıkıntısı olan şehirler için iyi bir çözüm olabilir. Motosikletin ve uygulamanın Türkiye’de satışı ve kullanımı hakkında bir bilgi yok. . 

SEAT eScooter arkadan görünüşü

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Rossi “Zarco Çok Kötü Bir Karar Verdi”

BMW’den Adaptif Hız Sabitleme Sistemi

REKLAM