in

Suzuki V-Strom 1050 ve 1050 XT Türkiye’de Satışa Çıktı

Suzuki macera motosikleti serisi olan V-Strom, en büyük üyesi V-Strom 1050 ile Türkiye’de 149.000 TL başlangıç fiyatı ile satışa çıktı. Tasarım olarak Katana’dan ve DR-Z serisinden izler taşıyan yeni model V-Strom 1000’de kullanılan V-Twin motor bloğunun güncellenmiş halini kullanıyor.

Suzuki V-Strom 1050 ve 1050 XT Türkiye’de

V-Strom 1000 modelinde kullanılan 2 silindirli 1037 cc hacmindeki 90 derece V motor ride-by-wire (elektronik gaz kolu) sistemi ile güncellenmiş. Motorun güç eğrisinde yapılan değişiklikler ile 6 beygir daha fazla maksimum güç ve yüksek verimlilik elde edilmiş. Güncellenen motor 8500 devirde 107 beygir güç üretirken 6000 devirde 100 Nm tork üretebiliyor. Bu yüksek performansı 4.9 l / 100km gibi düşük bir yakıt tüketimi ile sağlıyor. 

 
V-Strom 1050 XT

Suzuki akıllı sürüş sistemleri (S.I.R.S) toplam 7 farklı destekleyici sistem ile maksimum güvenlik ve konfor sağlıyor.

Suzuki Sürüş Modu Seçimi, gaz açıklığına göre motosikletin güç eğrisini değiştirerek motosikleti sakin veya daha agresif sürüşe göre ayarlıyor.

Çekiş Kontrol Sistemi sürekli olarak ön ve arka teker hızlarını denetliyor ve olası patinajlarda ateşlemeye müdahale ederek güç çıkışını kontrol ediyor.

 

Suzuki, daha fazla teknoloji isteyenler için XT versiyonuyla ekstra 5 sürüş destek sistemi sunuyor.

Hareket Takip Fren Sistemi, motosikletin yatış açısı ile ön ve arka tekerlek hızlarını ölçerek ABS sisteminin viraj içinde de aktif olmasını sağlıyor. Bu sistem motosikletin hem düz giderken hem de viraj içinde maksimum güvenlikte fren yapabilmesini sağlıyor.

Yokuş Kalkış Kontrol Sistemi, motosiklet yokuş aşağı bir konumda durduğunda sürücü freni bıraksa bile motosikletin otomatik arka fren uygulayamasını sağlayarak kolay bir kalkış yapılmasını sağlıyor.

V-Strom 1050 XT offroad

Eğime Bağlı Kontrol Sistemi, motosiklet yokuş aşağı inerken fren yapıldığında fren basıncını ayarlayarak ve tekerlere paylaştırarak motosikletin arkasının kalkmasını engelliyor.

İlginizi Çekebilir
G 310 R ve GS Modelleri Yenileniyor

Yüke Bağlı Kontrol Sistemi, motosikletin ağırlığı ve ağırlık merkezi değiştikçe fren basıncı dağılımının yeni koşullara adapte olmasını sağlıyor. Mesela artçı alınacağında arkası ağırlaşacağı için arka fren basıncını arttırıyor. 

Seyir Kontrol Sistemi, Cruise kontrol olarak da bilinen hız sabitleme sistemi 50 km/h ve 160km/h hızlar arasında gaz kolunu kullanmadan hızın kontrol edilebilmesini sağlıyor.

Güncel fiyat listesi için Suzuki Türkiye

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Bimota KB4 80’leri geri getiriyor

TVS Ronin İsmini Yeni Bir Model İçin Tescil Ettirdi

REKLAM