in

2015 Honda VFR800X Crossrunner

Yazar: Ahmet TEZCAN

Konfor, güç, kullanım kolaylığı ve konforu bir arada bulunduran Crossrunner; Honda tarafından resmi olarak duyuruldu. İşte yenilenmiş Crossrunner’ın özellkleri…

Honda, 2015 için yoğun bir şekilde değişikliğe uğramış olan yeni VFR800X Crossrunner modelini duyurdu. Daha fazla güç, orta seviye tork, yeni dizayn, daha uzun süspansiyon, yeni jantlar ve frenler gibi birçok özellik 2015 VFR800X Crossrunner ile gözler önüne serilecek.

 

Honda Seçilebilir Tork Kontrol (HSTC) sistemi, ABS, LED ışıklar, kendini kapatabilen göstergeler ve ısıtmalı elcik özellikleri ise standart olarak yeni modelde bulunuyor.

 

İlk Crossrunner, eski VFR800’ün grenajı ve motoru baz alınarak 2011 yılında satışa çıkmıştı. Yeni model ise daha dik ve yol odaklı bir sürüş pozisyonuna göre üretildi. 2015 VFR800X Crossrunner, arttırılmış güç, daha agresif bir sürüş pozisyonu ve ikiz farıyla CBR600RR’a benzemesine rağmen kendine has bir dizayna sahip olarak geliyor.

 

2015 a href=

 

Honda’nın 2015 Crossrunner hakkındaki açıklaması şöyle: “Makinenin kalbinde, 90° V4 DOHC 16 valflı bir VTEC motor yatıyor. Bu motor esneklik sağlaması için düşük ve orta seviyeli tork gücüne sahip. Maksimum gücü 105 bhp, maksimum devri ise 10,250 RPM olan motor, kullanıcısına zahmetsiz bir sürüş imkanı sunuyor.

 

Alüminyumdan üretilmiş ikiz kirişli iskelet, geliştirilmiş orta iskelet ve yeni alüminyum maşa; hafiflik sağlayan bir VFR özelliği. Uzatılan Travel süspansiyon, ön kısımda 25mm iki parça teleskopik çatal ve arka kısımda da 28mm’lik süspansiyon bulunuyor. 43.2 cm’lik (17 inç) alüminyum döküm jantın yanında 310mm çift diskli bir ABS sistemi standart olarak geliyor. ABS sisteminde radyal monteli dört pistonlu kaliperler bulunuyor. VFR800X’in lastik boyutları ise ön için 120, arka için 180. Bu sayede yol performansı ideal seviyeye yükseltilmiş.

 

Crostourer modelinde bulunan Honda Tork Kontrol Sisteminin (HSTC) aynısı artık VFR800X Crossrunner’da da nevcut. HSTC, iki farklı kontrol kademesine sahip, bu sistem arka lastiğin kontrol hissinin kaybolmasını engelliyor ve torku düşürerek lastiğin yolu sorunsuzca yakalamasını sağlıyor.

 

Crossrunner gerçek bir VFR; öyle ki sert sürüş keyfinin yanında tarz, konfor ve pratiklik sunuyor. Bunu belirtmemizin nedeni iki farklı yükseklik kademesiyle ayaralanabilen bir koltuğa, 5 kademeli bir elcik ısıtma sistemine, kendini kapatabilen göstergelere ve tamamen LED ışıkllandırmaya sahip olması.”

 

2015 Honda VFR800X için herhangi bir fiyat bilgisi maalesef henüz elimizde yok.

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2015 Kawasaki Versys 1000 Kameralara Yakalandı

2015 Kawasaki Cruiser’lara İlk Bakış

REKLAM