in

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016

Suzuki’nin sportif naked motosiklet serisine eklenen en yeni üyesi 2017 Suzuki GSX-S750, “Caddeleri sallamak için geliyor” sloganıyla meraklıları için ortaya çıktı.

2017
Suzuki GSX-S750, Intermot Fuarı’nda tanıtıldı.

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016

İlgili Foto / 14 Ekim 2016 | 18:28

Suzuki’nin GSX-S ailesinin ikinci üyesi GSX-S750, Intermot’ta dikkatleri
çeken bir model olmuştu. Sportif tasarımı, 3 kademeli çekiş kontrol sistemi ve
kuvvetli manevra kabiliyetiyle dikkat çeken GSX-S750’de düşük devir destek sistemi,
Suzuki kolay çalıştırma sistemi ve ABS sistemi gibi özellikler de yer alıyor.
GSX-S750’ye can veren 749cc hacminde daha önce GSX-R750’de de görev yapan sıvı
soğutmalı 4 silindirli bir motor yer alıyor.

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016  1. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-S750 Metalik Triton Mavisi / Parlak Siyah (KEL)

 

GSX-S, tamamen yeni bir motosiklet olmamasına rağmen, güç ünitesi ve
elektronik paketteki revizyonlar da dahil markanın segment olarak daha önceki
modellerine göre, stili ve performansı geliştirmek için bir çok değişiklik yaşamış
durumda.

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016  2. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-S750, Intermot’ta

 

“Arkadaş canlısı karakteri ile agresif görünüşlü cadde motosikleti” ürün
konsepti ile yola çıkan 2017 Suzuki GSX-S750’nin kalbi ve ruhu, firmanın
belirttiği ifadeye göre GSX-S1000 ve diğer GSX motosikletler gibi, MotoGP yarış
tecrübesinden ilham alıyor. Modelin tanıtımında, “GSX-S750, bugünün piyasasındaki
ihtiyaçlara cevap verebilecek kalitede bir görüntü ve agresif stil özelliği
gösteriyor. Önceki model GSX-R750 gibi iyi görünüyor ve iyi performans sunuyor.
Çevik, konforlu ve sürüş canlısı” ifadeleri yer almıştı.

 

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016  3. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-S750, Metalik Mat Siyah No:2 (YKV)

Cesur tasarımıyla ortaya çıkan 2017 Suzuki GSX-S750’nin
özelliklerinden bazı vurgular; keskin hatlara sahip yakıt deposunun güçlü
çizgileri, biçimli ön çamurluk, hafif arka çamurluk, kalıp şeklindeki aynalar,
LED kuyruk lambası ile bütünlenmiş açılı kuyruk bölümü, yeni net sinyalleri ve
temiz kablo düzeni. İnce ve kibar selesi, spor sürüş için biçimlendirilmiş,
ayrıca gidon ile ayak pegleri rahat bir sürüş için uygun olarak
konumlandırılmış.

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016  4. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-S750, Intermot Tanıtımı

2017 Suzuki GSX-S750 – Intermot 2016  5. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-S750, Intermot Tanıtımı

 

Özellikle virajlı yollarda motorun performansının sürücüye vereceği
keyif üzerine odaklanan Suzuki’den GSX-S750 için mesaj: “Bir kere komutayı ele
geçirdiniz mi, her viraj daha heyecanlı geldiyse, şimdi tüm sokaklar senindir.”
Marka, bu model için Euro4 emisyon düzenlemelerine uyum için gereken
geliştirmeleri yaparken bir yandan hem yakıt tüketimini (4.90L/100km) azaltmaya
hem de güç çıkışını arttırmaya çalışmış.

 

Hızölçer, devir ölçer, çekiş kontrol modu durumu, vites pozisyonu,
yakıt tüketimi, saat, kilometre göstergesi gibi bilgileri içeren bir LED
göstergesi bulunuyor. Renk alternatifleri arasında, Metalik Triton Mavisi /
Parlak Siyah (KEL), İnci Mira Kırmızısı (YVZ), Metalik Mat Siyah No:2 (YKV)
mevcut.

2017 Suzuki GSX-S750 Fotoğraf Galerisi: 2017 Suzuki GSX-S750 Intermot 2016

2017
Suzuki GSX-S750 Teknik Özellikleri

Toplam
uzunluk

2,125
mm

Toplam
genişlik

785 mm

Toplam
yükseklik

1,055
mm

Aks
açıklığı

1,455
mm

Yerden
yükseklik

135
mm

Sele
yüksekliği

820
mm

Yüksüz  ağırlık

213
kg (469 lbs) [ABS Model]

211
kg (465 lbs) [ABS olmayan Model]

Motor
tipi

4
zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, sıralı dört silindir

Çap
x Strok (mm)    

72.0
mm x 46.0 mm

Maksimum
güç

84kW
(112hp)/10,500rpm  

Maksimum
tork

81Nm/9,000rpm

Motor
kapasitesi

749cc

Sıkıştırma
oranı

12.3
:1

Yakıt
sistemi

Yakıt
enjeksiyon

Çalıştırma
sistemi

Elektrik

Yağlama
sistemi

Karterli
yağlama sistemi

Vites

6
ileri vites – sabit örgü

Ön
süspansiyon

Teleskopik,
helezon yaylı, yağ sönümlü

Arka
süspansiyon

Bağlantılı,
helezon yaylı, yağ sönümlü

Kaster
açısı / iz açıklığı

25.2°
/ 104 mm (4.1 in)

Ön
fren

Disk
fren, çift

Arka
fren

Disk
fren

Ön
lastik

120/70ZR17M/C
(58W), şambriyelsiz

Arka
lastik

180/55ZR17M/C
(73W), şambriyelsiz

Ateşleme
tipi

Elektronik
ateşleme (Transistörlü)

Yakıt
deposu kapasitesi

16
L (4.2 US gal)

Yağ
kapasitesi (bakım)

3.9
L (1.0 US gal)

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2017 Off-Road Can-Am Modellerini Test Etmek için Romanya’daydık!

2017 Kawasaki Ninja H2 Carbon – Intermot 2016

REKLAM