in

2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017!

Yazar: İlker Genç

“Görüntülendi” “Yakalandı”, “Çıktı”, “Çıkacak” derken EICMA Fuarı’nda gözler, alımlı 2018 Kawasaki Ninja 400’ün üzerindeydi. Caddede doğdu ama aslında pistten ilham aldı.

Kawasaki, yüksek rekabet içeren segment içerisinde, yeni spor modelini EICMA Fuarı’nda resmen tanıttı. Keskin Ninja tarzına bürünmüş Kawasaki Ninja 400, önemli derecede hafifliği ve daha güçlü şasisi ile önceki kuşaklarından daha fazla performans sunuyor.
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 1. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 2. İçerik Fotoğrafı
Ninja 300 gibi bu yeni Ninja model de yüksek performanstan fazlasını sürücüye sunmakla görevlendirilmiş. Çekici, yüksek kalite görünmekle kalmayan aynı zamanda güçlü motor performansı, hafifliği, ön görülebilir hakimiyeti, rahat spor sürüş pozisyonu Ninja 400 modeli, eğlenceli ve sürmesi kolay bir model yapıyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 3. İçerik Fotoğrafı
Kawasaki Tarzı ÖğelerBaş döndüren görünüşleri, silindir hacmine bakmaksızın Ninja modellerin başlıca görevlerindendir. Yeni Ninja 400, güçlü Ninja H2’den ilham alan yeni fütüristik Ninja stili, geniş hacimli gövdesi, daha büyük bir modelmiş hissini güçlü kılıyor. Bu izlenim, yüksek sınıf dizaynı, görkemli zırhı ile daha yüksek hacimli sınıftaki modellerle rahatça kıyaslanabileceği bilgisini destekliyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 4. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 5. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 6. İçerik Fotoğrafı
Çift LED Farlar – GöstergeNinja 400 modelin keskin görüntüsüne ilave, kibar LED ön ve kuyruk farları, arttırılmış görünürlük sağlamaya yardımcı oluyor. Ninja 400, Ninja 650 modelin gösterge ekranı ile donatılmış. Bir tarafta ikaz lambaları, diğer tarafta vites pozisyonu göstergesi ve çok fonksiyonlu LCD ekran ile geniş analog devir ölçeri bulunuyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 7. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 8. İçerik Fotoğrafı
Motor GücüNinja 400’ün tamamen yeni 399cc motoru, dengeli bir performans ve kontrol ortaya koyuyor. Güçlü, kullanıcı dostu 399cc yeni motor, 10,000 devirde 45 beygir güç ve 8,000 devirde 38 Nm tork sağlıyor. Bu rakamlarla 11,000 devirde 39 beygir güç sunan, bir ufak kardeş Ninja 300’den 6 beygir üstünlük söz konusu oluyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 9. İçerik Fotoğrafı
Yeni Yardımcı ve Kaydırmalı Debriyaj  Ninja 400’ün daha yumuşak çalışan, daha kompakt debriyajı, sürücüye %20 daha hafif vites kolu çekme şansı tanıyor. Racing teknolojisini temel alan Yardımcı ve Kaydırmalı Debriyaj, hem arka tork sınırlayıcı hem de daha hafif debriyaj kolu sağlama görevini yerine getiriyor.
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 10. İçerik Fotoğrafı
Yeni Radyatör KorumaRadyatör fan koruması, sürücü konforuna katkıda bulunarak motor sıcaklığının sürücüden uzak kalmasını sağlıyor. Yeni tasarımla sıcak hava sürücüden ziyade daha çok dışarı taraflara yönleniyor. (grenaj aralarında delikler aracılığı ile)
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 11. İçerik Fotoğrafı
Hafif Kafes Tipi Şasi (Trellis)Yeni Ninja 400, tasarım anlamında büyük büyük abisi Ninja H2 modelin şasisine benzer bir kafes tipi şasi özelliği gösteriyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 12. İçerik Fotoğrafı 
FrenlerÖn frenlerde, ZZR 1400 modelde kullanılan (φ310 mm) aynı disk boyutu kullanılmış. En kompakt ve hafif Nissin ABS’ye sahip Ninja 400’ün yarı yüzer ön diski, sağlam durma gücü sağlıyor. Arka fren, daha geniş pistonlarla, çift piston kaliperli φ220 mm petal diske sahip. 
LastiklerNinja 650’de bulunanlara benzeyen yıldız yapısıyla 5 tel jantlı tekerlekler, hafifliğe katkıda bulunan etkenlerden. Yanal sert yapıları, viraj dengesine ve hakimiyete katkıda bulunmalarına yarıyor.
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 13. İçerik Fotoğrafı
Ön ve Arka SüspansiyonDaha büyük çatalın arttırılmış sağlamlığı sayesinde ön çamurluk bağlantısı, saf dışı bırakılarak kilo azaltımına katkıda bulunulmuş. Güncellenmiş bağlantı oranları ve arka süspansiyon ayarları, yüksek kalite sürüş hissine katkıda bulunacak değerlerden. 5 yönlü önyüklemeli ayarlanabilirliği, sürücünün sertliği ve vücut ağırlığına uygun sürüş yüksekliği ayarlayabilmesine izin veriyor. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 14. İçerik Fotoğrafı
Rahat, Spor Sürüş PozisyonuYükseltilmiş hakimiyet konumu ve hafifçe ileride yer alan ayak pegleri, sürücünün motosikleti iyi kontrol etmesini ve aynı zamanda da daha konforlu bir sürüş yapmasını sağlamak üzere tasarlanmış. Sele yüksekliği 785 mm iken selenin ve motor sonunun narin dizaynı, sürücünün ayaklarının rahatça yere ulaşmasına imkanı tanır.
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 15. İçerik Fotoğrafı
Üstün Sürüş Konforu ve Mükemmel Rüzgar KorumaDüşük vibrasyon ve kalın dolgulu seleler, sürüş rahatlığı sunarken Ninja 400’ün geniş hacimli gövdesi de sürücüye iyi bir rüzgar koruma sağlıyor. 
Ekonomik Sürüş GöstergesiEkonomik Sürüş Göstergesi, gösterge panelinde avantajlı yakıt tüketimini göstererek, yakıt açısından verimli sürüşü destekler. 
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 16. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja 400 – EICMA 2017! 17. İçerik Fotoğrafı
Lime Yeşili / Ebony (KRT Edition) ve Metalik Parlak Siyahı, Ninja 400’e hayat veren renklerinden.
Büyük hacimli modeller gibi görünen orta segmentte bir model için 2018 Kawasaki Ninja 400’ün bir dolu özelliği, Kawasaki’nin performans sunan kaliteli dizaynından ve agresif tasarımından asla vazgeçmediğinin bir kanıtı. 2018 Kawasaki Ninja 400, ailenin yeni ferdi olarak dikkatleri çekiyor.
2018 Kawasaki Ninja 400 Teknik Özellikler

Motor 2018 Kawasaki Ninja 400

İlgili Foto / 11 Kasım 2017 | 08:15

2018 Kawasaki Ninja 400

İlgili Video / 11 Kasım 2017 | 08:16

Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel çift

Supap Sistemi

DOHC, 8 sübap

Motor Hacmi (cc)

399cc

Çap x Stroke

70mm x 51.8mm

Sıkıştırma Oranı

11.5 : 1

Yakıt sistemi

Yakıt enjeksiyon:  Ø 32 mm x 2

Marş Sistemi

Elektrik

Yağlama

Basınçlı yağlama-Karterli yağlama

Vites

6 ileri

Maksimum tork

38 Nm / 8,000 rpm (devirde)

Maksimum güç

33.4 kW (45 beygir gücü) / 10,000 rpm (devirde)

Debriyaj

Islak, çoklu disk, manuel

Ön Fren

Tek yarı-yüzer 310 mm petal diskler. Kaliper:  tek denge çalıştırma çift piston kaliper

Arka Fren

220 mm tek petal disk çift piston kaliper

Ön Süspansiyon

41 mm teleskopik çatal

Arka Süspansiyon

Alt bağlantılı Uni-Trak, gaz dolumlu, ayarlanabilir ön yükleme ile

İz Açıklığı

92mm

Ön teker hareketi

120 mm

Arka teker hareketi

130 mm

Ön lastik

110/70R17 M/C 54H

Arka lastik

150/60R17 M/C 66H

Boyutlar (U x G x Y)

1,990mm x 710mm x 1,120mm

Aks açıklığı

1,370mm

Yerden Yükseklik

140mm

Yakıt depo kapasitesi

14 litre

Sele Yüksekliği

785mm

Boş Ağırlık

168kg

2018 Kawasaki Ninja Fotoğraf Galerisi:
2018 Kawasaki Ninja 400 Tanıtım Videosu:

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2018 Benelli Imperiale 400 – Benelli 402S – EICMA 2017!

2018 ARCH 1s, Method 143 ve KRGT-1 – EICMA 2017!

REKLAM