Honda, elektrikli motosiklet pazarına güçlü bir giriş yaparak, ilk tam boy üretim hazır elektrikli motosiklet modeli E-VO’yu piyasaya sürdü. Retro cafe racer tarzında tasarlanan Honda E-VO, Çin’de tanıtıldı ve Honda’nın bu sektördeki kararlılığını gösteriyor . Geçtiğimiz hafta duyurduğumuz elektrikli spor motosiklet konseptinden sonra gelen bu model, Honda’nın elektrikli motosiklet alanındaki hedeflerini daha da netleştiriyor.
Honda E-VO, Honda’nın Çin’deki alt kuruluşu Wuyang-Honda sayesinde geliştirildi ve Çin pazarında WH8000D olarak biliniyor. Model, 4.1kWh ve 6.2kWh seçenekleriyle iki farklı batarya ile sunuluyor ve Honda’nın sektörle uyumlu batarya değiştirme teknolojisiyle donatılmış. Bu özellik, sürücülerin yol kenarındaki şarj noktalarında bataryalarını hızlıca değiştirebilmelerine olanak tanıyor
The New Honda E VO Electric Cafe Racer 1
Hafifliği ve pratikliği ile dikkat çeken 4.1kWh model, yaklaşık 120 km (yaklaşık 75 mil) menzil sunuyor. Bu da onu, özellikle şehir içi ulaşım için ideal bir seçenek haline getiriyor. Şehir+ segmentine hitap etmeyen bu model, şehir içi kullanım için tasarlandığından, daha geniş bir menzil ve daha yüksek hız imkanı sunmuyor. Evde şarj edilmesi bir buçuk saat sürerken, ticari bir şarj noktasında bu süre bir saate kadar inebiliyor
The New Honda E VO Electric Cafe Racer
Daha güçlü 6.2kWh model ise üçlü batarya sistemiyle donatılmış ve 170 km (105 mil) menzile sahip. 156 kg ağırlığındaki bu model de evde iki buçuk saatte, ticari şarj noktasında ise bir buçuk saatte şarj edilebiliyor. Her iki model de 15.3kW (20bhp) maksimum güç çıkışı sunarak, otoyol hızlarında rahat bir sürüş deneyimi vaat ediyor
The New Honda E VO Electric Cafe Racer
Honda’nın E-VO ile elektrikli motosiklet pazarındaki varlığını güçlendirmesi, sektördeki diğer oyuncular için de önemli bir mesaj niteliğinde. Gelecekte daha fazla elektrikli modelin piyasaya sürülmesi beklenirken, Honda’nın bu alanda atacağı adımlar merakla bekleniyor.
Yorumlar
Loading…