Esas olarak GT varyantları ve standart modelleri arasındaki en büyük değişiklik, yan çantaların ve arka çantaların eklenmesi ile 64 litrelik ferah bagaj kapasitesinin olması.

Suzuki V-Strom 650 GT
Ailenin off-road odaklı XT versiyonları da V-Strom 650X GT ve V-Strom 1000X GT olabilmek için aynı uygulamayı yaşayacak. Böylece Suzuki serisindeki tüm V-Strom modelleri, XT modelleri de dahil GT versiyonlara sahip olacak.

Suzuki V-Strom 1000 GT
Bu arada 2017 senesi için güncellenen V-Strom serisindeki 650 ve 1000 modelleri, Euro 4 emisyon uygulamaları için uygun hale getirilmiş. İngiltere için standart modeller ile arasında 1,000£ bir maliyet farkı olacak.
Suzuki V-Strom 650
2017 için V-Strom 650, açılıp kapatılabilen yeni iki seviyeli Çekiş Kontol Sistemi, Düşük Devir Yardımcısı, Suzuki’nin yeni Kolay Start Sistemi’ne sahip. Güncellenmiş versiyonu ile Suzuki’nin kendisini kanıtlamış 645cc V-twin motoru, daha fazla güç ve tork üretmek için yeni bir egzoz sistemiyle güçlendirilmiş.

Suzuki V-Strom 650X GT

Suzuki V-Strom 650X GT
Performansın yanı sıra 1 kiloluk bir ağırlık azaltımı da söz konusu. Ayrıca bütün paket, firmanın ikonik DR-Z ve Çöl Expresi olarakta bilinen DR-Big modellerinden ilham alarak tasarlanmış. Bunların yanı sıra yeni bir bagaj ve yeni ısıtmalı elcikler de Suzuki’nin özgün aksesuar çeşitlerinde bulunabilecek.
Suzuki V-Strom 1000
En yeni V-Strom, 2017 senesi için güncellenmiş ve viraj ABS’si özelliği gösteren Japon adventure model olacak. V-Strom’un büyük kardeşi, üç modlu Çekiş Kontrol Sistemi, 650 ile aynı Kolay Start Sistemi’ne ve Düşük Devir Yardımcısı’na kavuşacak.

Suzuki V-Strom 1000 GT

Suzuki V-Strom 1000 GT

Suzuki V-Strom 1000X GT
Ailenin büyüğü, yenice oturtulmuş gövde yapısının bir parçası olarak yeniden tasarlanmış camı, zorlu hava koşullarından korunmayı bir adım daha geliştirmiş.
Haftaya Milano’da gerçekleşecek EICMA Fuarı’nda Suzuki’nin yeni GT versiyonlarını da görmemiz mümkün.