in

Binbir Surat!

Bilişim teknolojilerinin etkisiyle motosiklet üretiminde hız çağını yaşamaya başladık. Bilgisayarlar hayatımıza girmeden önce, teknolojik bir yenilik yapmak, yıllar süren AR-Ge çalışmalarını gerektirirdi. Bugün geçmişe göre bir ürünü çok daha çabuk tasarlıyor, çok daha çabuk üretim bandından çıkarıyoruz. Çağımızın hızlı yaşam biçimi ve hızlı tüketimi de firmaları yeni ürünler, yeni modeller yapmaya zorluyor.

Bundan dolayı; geçmişte üretim, maliyet, kalite üstünlüğüyle aralarında rekabet eden markalar, bugün sıradanlıktan uzak, estetik özellikleri ön plana çıkan, teknolojik donanımlara sahip ve sürekli yenilenen modellerle rekabet ediyor.  Ancak bunu yaparken de ürün ve müşteri arasındaki bağı koparmamaya özen gösteriyorlar. Son yıllarda motosiklet fuarları sayesinde bu sürece yakından tanık oluyoruz. Motosiklet dünyasında neler oluyor, neler bitiyor anlamak için eşsiz bir laboratuvar ortamı fuarlar. Motosiklet kullanıcısı olarak bizler, hayatımıza renk katacak, ona tutku ile bağlanmamızı sağlayacak motosikleti ararken, tüm markalar “hayatının aşkı benim” diye etrafımızda fır dönüyor. Aşk, evlilikle sonuçlanıp alışkanlığa dönüştüğünde ise markalar “gözün başkasına kaymasın” diye üretim hızlarından yararlanarak yeni kıyafet, makyaj, kaslı gövdelere sahip “binbir surat”la bizi ellerinde tutmaya çalışıyorlar. Bir yandan da geçirdiğimiz mutlu günleri unutmayalım diye nostaljik ürünleri modern klasikler olarak pazarlıyorlar. Her gelen model, ailenin yeni üyesi olarak lanse ediliyor ki, aile birliği bozulmasın.  Almanya’daki Intermot fuarını geride bıraktık; gözlerimiz Milano’daki dünyanın en büyük motosiklet fuarı EICMA’da. Fuarda görücüye çıkacaklar arasında kimler yok ki? Nostalji rüzgarını arkasına alan Triumph’dan Bonneville Bobber ve aynı yumurta üçüzü T100, T100 Bonneville ve Street Cup kardeşler, Ducati’den mutlu günler anısına Scrambler Desert Sled ile Scrambler Cafe Racer, Kawasaki ailesinin yeni snop Ninja’sı H2 Carbon, Yamaha’nın yıllanmış ilişkiye heyecan katacak maksi scooteri X-Max 300 ve yeni makyajıyla YZF R6. BMW’nin güncellemeyle yetindiği S 1000 Serisi,  R Nine-T’den türeyen R NineT Racer ve R NineT Pure, yine aynı serinin kentli versiyonu Urban GS, maceracı olanı R80G/S-inspired,  Suzuki’den GSX-S ailesinin ikinci üyesi GSX-S750, Honda’dan CB1100’ün yeni kuşak temsilcileri CB1100 EX ve RS, aileye dahil olan yeni pistçileri CBR 1000RR Fireblade SP-SP2 ve diğerleri. Kısaca tüm yeni modellerin bir araya gelip boy göstereceği eşsiz bir panayır EICMA. Binbir suratın başrolü oynadığı bu etkinlikte aşk, eğlence, heyecan, ihtiras, rekabet, kan ve gözyaşı dahil, motosiklet dünyasına ilişkin ne varsa tekmili birden burada! Tabii Motoron olarak biz de yenilikleri ve gelişmeleri sizlere aktarmak üzere orada olacağız. Bu panayırın yerli versiyonu için ise İstanbul’da 2017 yılı Şubat sonunda düzenlenecek olan Eurasia Moto Bike Expo fuarını beklemek gerekecek; ancak beklediğimize değer mi birlikte göreceğiz. Motorunuzun ve yaşam sevincinizin hep “on” olması dileğiyle…

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Bakım Zamanı

Binip De Gidesim Var

REKLAM