in

Lifan KP150 ile 4.500 Km Uzun Dönem Testi

Lifan KP150 ile 4.500 km yol yaptık, bu süreçte Lifan KP150 yakıt tüketimi nasıldı? Lifan KP150 performansı nasıldı? 4.500 km test raporumuzda.

Lifan KP150 ile 4.500 Km

Farklı ve sıra dışı hali ile Lifan KP150, ekonomik yapısı sayesinde kullanıcıların bütçesini yormayacak, keyifli bir yol arkadaşı olarak karşınızda…

Önceki haberlerimizde bildiğiniz üzere Lifan KP150’yi 4 km’de almıştım. Şu an 4.500 km’ye ulaştım. İnsanların önyargılı yorumlarına rağmen, gerek mekanik gerekse konfor açısından şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Daha önce de çok beğendiğimi söylemiştim. Bu kadar olumlu gelişme sonrası, bir miktar da piyasa araştırması yaparak kendime de bir tane alıverdim.

100 km’de 3 litre yakıt sarfiyatı olan motor

Satın almaya karar vermemdeki en büyük ekten, hacimli görüntüsü ve yakıt tüketimi oldu. 100 km’de 3 litre yakıt sarfiyatı olan motor, yüksek devirde kullanan biri olarak benim için az sayılabilecek bir değer olduğunu söyleyebilirim.

Daha az devirlerde kullanıldığında yakıt tüketiminin 2 veya 2,5 litreye düşürülebilir. Bahsettiğim yakıt tüketimine rağmen hızlanma becerisi çok iyi! Göstergede 132’yi gördükten sonra, bu fikrim daha da pekişti. Katıldığım gezilerde pek çok kişinin dikkatini çeken motorun 150cc olduğuna inandırmak zor.

 

Lifan KP150 ile 4.500 Km Uzun Dönem Testi 1. İçerik Fotoğrafı
Onur Akış

Hacimli yapısına bakıldığında 250cc hissi oluşturan LIFAN KP 150, performans olarak da beklenenin üzerinde iş çıkarıyor. Türkiye’ye gelen model dışında aynı motor hacmine sahip racing üretimi de bulunuyor, ancak henüz Türkiye’de bulunmuyor.

Şayet gelirse, 150cc racing klasmanında ciddi bir hareketlilik oluşturacağı kesin. 4.500 km’de ve zevkle bindiğim LIFAN KP 150, uzun yollar yapmayı planlıyorum.

Konfor ve görüntü açısından isteklerinizi karşılayabilecek olan motor, başlangıç motoru olarak ideal ve bütçe olarak da uygun denilebilir.

 

Lifan KP150 ile 4.500 Km Uzun Dönem Testi 2. İçerik Fotoğrafı

LIFAN KP150 TEKNİK ÖZELLİKLER

  • Motor Tipi: Tek Silindir, Su Soğutmalı, Dört Zamanlı
  • Silindir Hacmi: 158 cc
  • Çap ve strok: 58.5 x 58.8 mm
  • Maksimum güç: 9,3 Kw/8000 d/d
  • Maksimum tork: 12.4 Nm/6500 d/d
  • Kompresör oranı: 11:01
  • Marş sistemi: Elektrik
  • Aktarma sistemi: 5 vites
  • Fren sistemi ön/arka: Disk/Disk
  • Jant tipi: Alüminyum alaşım
  • Lastik ön/arka: 90/90-17 – 110/90-17
  • Şasi: Alüminyum çift-ışın şasi.
  • Maksimum hız (göstergede): 125 km/s
  • Yakıt tüketimi: 2,2 litre/100 km (fabrika verisi) 2,5-3 litre/100 km (test verisi)
  • Net ağırlık: 138 kg
  • Boyutları: 2060x745x1080
  • Tekerlekler arası mesafe: 1330 mm
  • Sele yüksekliği: 775 mm
  • Depo kapasitesi: 18 litre
  • Distribütör: Lifan Motosiklet
Diğer KP150 yazılarımız.

 

Lifan KP150 İlk Sürüş

Yazar: Onur Akış Lifan’ın su soğutmalı Lifan KP150 nefis yeni motoruna ilk biz bindik! Lifan KP150 nasıl? Lifan KP150 İlk Daha fazla

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Yeni Spyder F3’ün Tepesinde Grossglockner’in Tepesine…

KTM RC 250

REKLAM