in

2017 Ducati SuperSport Köln’de Tanıtıldı – Intermot 2016

2017 Ducati SuperSport, “Her Gün Daha Fazla Spor” sloganıyla iddialı bir şekilde günlük kullanıma uygun spor mu spor bir model ile İtalyan aileye geri döndü.

2017
Ducati SuperSport, Intermot Fuarı’nda tanıtıldı.

2017 Ducati SuperSport – Intermot 2016

İlgili Foto / 05 Ekim 2016 | 09:59

Beklediğimiz gibi 2017 Ducati Supersport, temel Supersport modeli ve bir
üst özellikleri ile SuperSport S modeli ile geliyor.

2017 Ducati SuperSport Köln'de Tanıtıldı – Intermot 2016  1. İçerik Fotoğrafı

2017 Ducati Supersport S

Her iki model de Ducati
Hypermotard 939’da kullanılan 937cc su soğutmalı 113 beygir v-twin motoru
kullanıyor olacak. Ducati, SuperSport modeli için şu anki Ducati serisinde
kullanılana benzeyen boru çelik kafes çerçeve şasi kullanmış, ön kısım ise
Panigale superbike’tan ilham alınmış.

2017 Ducati SuperSport Köln'de Tanıtıldı – Intermot 2016  2. İçerik Fotoğrafı

 2017 Ducati SuperSport

Spor ve konforu mükemmel bir şekilde dengeleyerek heyecanı ve sürüş
zevkini vaad eden Ducati, modern dokunuşlarla geleceğe dönük bir model olarak
tasarlanmış. 2017 Ducati SuperSport, Şehir içi, Spor ve Touring sürüş modları
ile sürücünün daha çok keşfedecek ufukları olduğunun altını çiziyor.

2017 Ducati SuperSport Köln'de Tanıtıldı – Intermot 2016  3. İçerik Fotoğrafı

2017 Ducati SuperSport, Intermot 2016 Fuarı’nda ışıklar altında.

Teknik
detaylarda göreceğiniz hem spor hem de touring dünyasına ait bir dizi aksesuarı
ile dikkat çekmeyi başarıyor. “Sporun Yeni Konsepti” olarak tanımlanan
SuperSport model, Ducati stilini sunmayı fazlasıyla başaracak gibi görünüyor.

2017 Ducati SuperSport Köln'de Tanıtıldı – Intermot 2016  4. İçerik Fotoğrafı

2017 Ducati SuperSport, Intermot 2016 Fuarı Basın Lansmanı.

2017 Ducati SuperSport ve SuperSport S Fotoğrafları: http://www.motoron.com.tr/FotoGaleriDetay/2017-ducati-supersport-intermot-2016/0-685

2017 Ducati SuperSport Teknik Özellikleri: 

Motor

 

Tip

Testastretta 11°, L-Çift
silindir, silindir başına 4 valf, Desmodromic, sıvı soğutmalı

Motor
Silindir Hacmi (cm³)

937cc

Çap x Strok (mm)    

94 x 67.5

Sıkıştırma Oranı

12,6± 0.5 :1

Güç

83.1 kW (113 hp) @ 9.250 dev/dk

Tork

96.7 Nm (71.3 lb-ft) @ 6.500 dev/dk

Yakıt Sistemi

Elektronik yakıt enjeksiyon sistemi

Egzoz

Katalitik konvertör ile hafif 2-1-2 sistem,
iki lambda problar ile. Çift alüminyum susturucu

Güç Aktarımı

Vites

6 ileri vites

Birincil Dişli

Düz kesim dişliler; Oran 1.84:1

Oran

1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23
6=23/24

Son Dişli

Zincir, ön dişli 15 arka dişli 43

Şasi

 

Çerçeve

Boru çelik kafes çerçeve

Ön süspansiyon

Tamamen ayarlanabilir 43 mm usd Marzocchi
çatallar

Ön lastik

Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17

Arka süspansiyon

Ayarlanabilen Sachs amortisör ile Progressive
bağlantı. Alüminyum arka maşa tek taraflı

Arka lastik

Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17

Jant çevresi (ön/arka)

130 mm (5.1 in)/144 mm (5.7 in)

Ön Fren

2 x 320 mm yarı yüzer diskler, radyal
Monobloc Brembo M4-32 kaliperler, 4 pistonlu, radyal akış ile Bosch ABS

Arka Fren

245mm disk, 2 piston kaliperli, Bosch ABS

Donanımlar

LCD ekran

Boyutlar/Ağırlıklar

 

Kuru ağırlık

183 kg (403 lb)

Kerb ağırlık (araç ağırlığı)

210 kg (463 lb)

Sele yüksekliği

810 mm (31.9 in)

Aks açıklığı

1.478 mm (58.3 in)

Eğim açısı

24°

Yakıt deposu kapasitesi

16 l – 4.2 gallon (US)

Sele sayısı

2

Standart
Donanımlar

 

Standart Donanımlar

Sürüş Modları, Güç Modları, Ducati Güvenlik
Paketi (Bosch ABS + DTC), RbW, Ful LCD ekran, Gün Işığı (DRL), Ayarlanabilir
rüzgar koruma, DQS sistemine ve çalınmaya karşı sisteme hazır

Garanti

 

Garanti

Km (mil) sınırı olmadan 24 ay

Bakım (km/ay)

15.000 km – 9.000 mi/12 ay

Homologation
(Uygunluk)

 

Homologation

Euro4

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2017 Honda CBR1000RR Fireblade SP – Intermot 2016

2017 Kawasaki Ninja ZX-10RR – Intermot 2016

REKLAM