in

2017 Suzuki GSX-250R, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda!

Epeydir bekleniyordu, pek çok haberi yapıldı. Sonunda 2017 Suzuki GSX-250R, 14. Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda gün yüzüne çıktı.

20-23
Ekim 2016 tarihleri arasında 14. Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda (CIMA) Suzuki,
aileye katılacak olan yeni 250’lik üyelerinden GSX-250R modelini ortaya çıkardı.
Bu modelin, özellikle Asya pazarında piyasaya sürülmek üzere hazırlandığı
konuşuluyor. Fakat bir yandan da önümüzdeki EICMA Fuarı’nda ortaya çıkması
planlanan bu modelin, Avrupa piyasası için de geçerli olacağı yayılan haberler
arasında.

2017 Suzuki GSX-250R, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda! 1. İçerik Fotoğrafı

14. Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda (CIMA) Suzuki GSX-250R

Suzuki GSX-250R’ın
spor mu spor görünüşünün altında, Inazuma 250’den esinlenip ayarlanan motorun gizlendiği
biliniyor. Rengi ve boyası ile abilerinden ilham aldığı direk hissedilen bu
model, LCD göstergeye, 2017 GSX-R1000 benzeri arka lambaya ve şu anki GSX-R
ailesinin yüzüne sahip.

2017 Suzuki GSX-250R, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda! 2. İçerik Fotoğrafı

Inazuma ile
ilişkisi olmasının yanı sıra, bu yeni modelin, stil ve tarz olarak Inazuma’dan
çok daha farklı olduğu aşikar. Ayrıca spor bir modele göre çok daha iyi bir
sürüş pozisyonu sağlayacağı da bir bakışta hissedilebiliyor.

2017 Suzuki GSX-250R, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda! 3. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-250R Kırmızı/Siyah Rengi

2017 Suzuki GSX-250R, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda! 4. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-250R MotoGP Takım Mavisi Rengi

Modelin, MotoGP Takım Mavisi ya
da Kırmızı/Siyah kombinasyon ile gelmesi bekleniyor. Suzuki GSX-250R’ın Avrupa
için geçerli olup olmayacağı, tüm teknik detayları ve fiyat bilgileri için 8-13
Kasım tarihlerindeki EICMA Fuarı’nı bekleyip göreceğiz.

Firma
tarafından henüz kesinleşmiş teknik veriler olmasa da Asya’dan çıkan haberlere
dayanarak,

2017 Suzuki GSX-250R Teknik
Bilgileri hakkında net olmayan veriler şu şekilde:

Motor

 

Tip

4-zamanlı, sıvı soğutmalı,
SOHC, çift silindir

Motor
Silindir Hacmi (cm³)

248 cc

Çap x Strok (mm)    

53.5mm x 55.2mm

Sıkıştırma Oranı

11.5:1

Maksimum güç

18.4kW / 25 PS at 8,000rpm

Maksimum tork

23.4 Nm at 6,500rpm

Vites

6 ileri

Boyutlar

 

Uzunlu * Genişlik * Yükseklik

2085 x 740 x 1110 mm

Aks açıklığı

1430 mm

Islak ağırlık

178 kg

Sele yüksekliği

790 mm

Yakıt depo kapasitesi

15 litre

Frenler
ve Lastikler

 

Ön Fren

290mm tek disk Nissin çift piston kaliper

Arka Fren

240mm tek disk Nissin tek piston kaliper

Tekerlek ön

110 / 80-17

Tekerlek arka

140 / 70-17

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2016 EICMA Fuarı’nda BMW Motorrad Modelleri!

2017 Suzuki V-Strom DL250, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda!

REKLAM