in

Sektöre Çevreci Bir Çözüm: Elektrikli ‘Trial’ Motosikletler Türkiye’de!

Yazar: Motoron

Tüm dünyada ‘doğaya saygı’ anlayışıyla hızla artan Trial, Cross
ve Enduro tutkusu, ülkemizde de motosiklet meraklıları arasında
yayılmaya başladı. Motosiklet tutkusunu doğayla bütünleştiren
Amerikan Oset Bikers firması da bu trende ayak uydurarak
çocuklar ve gençler için çevreci, elektrikli E-Trial modelini üretti.

Merkezi Ankara’da bulunan Rider Moto’nun Türkiye Distribütörlüğü’nü aldığı elektrikli Oset Biker E-Trial’ler dünya çapında çocukların ve gençlerin ailelerinden de büyük ilgi görüyor. Ankara’dan sonra İstanbul Maslak Oto Sanayi içinde ikinci mağazası açılan Rider Moto’nun Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Kantar; “Enduro, Cross ve Trial motosikletler, branşı gereği çocuklar ve gençlerin doğa bilincini de geliştiriyor. Toplumda tehlikeli olarak değerlendirilen motor sporlarının aslında bilinçli, ekipmanlı ve eğitime dayalı yapıldığında, günlük hayatımızda bizleri bekleyen pek çok olaydan çok daha az riskli olduğunu söyleyebiliriz. Türkiye’de pek çok aile artık motor korkusunu aştığı için, çocuklarını bu keyifli spora yönlendiriyorlar.

 

 

Toplumda “tehlikeli” olarak değerlendirilen motor sporlarının aslında bilinçli, ekipmanlı ve eğitime dayalı yapıldığında, günlük hayatımızda bizleri bekleyen pek çok olaydan çok daha az risklidir.

 

 

Sektöre Çevreci Bir Çözüm: Elektrikli ‘Trial’ Motosikletler Türkiye’de! 1. İçerik Fotoğrafı

 

Türkiye’de çocukların yeni gözdesi Trial yarışları. Amerikan Oset E-Trial elektrikli versiyonuyla Türkiye’de çocukların ve gençlerin gönlünde şimdiden taht kurmuşa benziyor.

 

 

Tabii ki sayı gelişmiş ülkelere oranla çok düşük. Çok yakın zamana kadar çocuklarının mahallede futbol oynamalarını kulak çekme nedeni sayan ailelerin yaşadığı ülkemizde, bu düşük sayı bile önemli başarıdır.” açıklamalarında bulundu. Güce dayalı ağır koşulların bulunduğu trial parkurlarında elektrikli modellere şüpheyle bakılmaması gerektiğinin altını çizen Kantar; “İddia ediyorum ki elektrikli Oset E-Trial motosikletler en az sıvı yakıtlılar kadar güçlü ve başarılı. Özellikle bu spora yeni başlayacak çocuklar ve gençler için riski çok düşük, kullanımı kolay, kullanım maliyeti çok düşük özellikleriyle öne çıkmaktadır. En son teknoloji ile üretilen Oset E-Trial motosikletler pek çok denemede çok zor koşullar içeren parkurları bile başarılı bir şekilde tamamlamıştır.” diye konuştu.

 

Sektöre Çevreci Bir Çözüm: Elektrikli ‘Trial’ Motosikletler Türkiye’de! 2. İçerik Fotoğrafı

 

“Uzmanlar, ailelerin tehlikeli diye tanımladığı Moto Cross, Enduro ve Trial yarışlarının eksiksiz ekipman ve iyi bir eğitimle en masum spor dallarından biri haline geldiğini belirtiyorlar. Dünyada bu sporu yapma yaşının 4’e kadar indiğini belirten eğitmenler, çocukların zekaları ve hızlı düşünme yeteneklerinin de arttığını vurguluyor.”

 

 

 

Rider Moto

15 markanın Türkiye distribütörlüğünü yapan Rider Moto’nun Ankara ve İstanbul’da iki adet mağazası; ayrıca çocuklar, gençler ve motor tutkunları için Ankara ve Akhisar’da iki adet Moto Cross ve Trial parkuru bulunuyor. Şirketin distrübütörlüğünü yaptığı markalar arasında Fransız Sherco Enduro ve Trial motosiklet, İspanyol Scorpa Trial motosiklet, İtalyan TM Racing Enduro, Motokros ve Supermoto motosiklet, Amerikan OSET BIKES elektrikli e-trial motosiklet ve elektrikli motocross motosiklet, Amerikan EVS, Italyan PROGRIP, Italyan W2 BOOTS, Japon ZETA, Japon SUPERSPROX, Amerikan RECLUSE, Hollanda PROX gibi isimler bulunuyor…

 

Sektöre Çevreci Bir Çözüm: Elektrikli ‘Trial’ Motosikletler Türkiye’de! 3. İçerik Fotoğrafı

 

Kemal Kantar; ” En son teknoloji ile üretilen Oset E-Trial motosikletler pek çok denemede çok zor koşullar içeren parkurları bile başarılı bir şekilde tamamlamıştır.”

 

 

Kemal Kantar; Fransız Sherco’nun Enduro ve Trial’de, İtalyan TM Racing’in Enduro, Motokros ve Supermoto, İspanyol Scorpa’nın da yine Trial’de kendilerini kanıtlamış olduklarının altını çiziyor ve “Dünyaca ünlü motosiklet markalarını Türk motor severlere sunmak ayrı bir keyif. Yıllardır sürdürdüğüm sanayicilikten sonra, kişisel tutkum olan motosiklete sektörel anlamda girmem karlılığı ikinci plana itti. Malzeme, yedek parça, ekipman ve motosiklet konularında parkurlar da dahil olmak üzere ciddi yatırımlar yaptık. Tüm bu yatırımları bir işadamı olarak karlılığı ön planda tutarak yapmadım. Bizim müşterilerimiz diğer tüketiciler gibi değil. Aramızda “müşteri-satıcı”nın dışında çok güzel ve değişik bir bağ var. Her şeyden önce motosiklet tutkunlarıyla aynı dili konuşmak ta çok büyük bir keyif. Ben kendimi amatör ruhlu bir profesyonel olarak niteliyorum” açıklamalarıyla arazi tutkusunu da dile getiriyor..

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Budapeşte-Bamako Ralli 2016

Honda Türkiye’nin Patronu Yamasaki San İle Görüştük

REKLAM