in

Ülker Metro’yu kutlarız.

Sektörün enerjisini en iyi ifade eden, gençleri en iyi yakalayan, motosiklet aşkını doruklara çıkaran, yeni motosiklet kullanıcıları için ilham kaynağı olan, onları motosiklet kullanmaya teşvik eden tek marka Ülker Metro oldu.

İstanbul Autoshow 2012 fuarının kapanmasının ardından yapılan değerlendirmelere baktığımızda bardağın dolu tarafını görenler çoğunlukta. Fuarın 500 bini aşkın ziyaretçi sayısıyla Cenevre, Paris ve Frankfurt Autoshow’ları gibi Avrupa’nın en önemli fuarlarıyla yarışabilecek konuma geldiği iddialar arasında.

Fuarda dört modelin dünya prömiyeri yapılırken, bir modelin Avrupa prömiyeri, 31 modelin de Türkiye prömiyerleri gerçekleşti. Seri üretim modellerin yanı sıra pekçok konsept model tüketiciyle buluştu. Fiyatları 4.3 milyon Avro’ya ulaşan dünyanın en hızlı ve en pahalı seri üretim otomobilleri fuarda satışa çıktı ve beklenin üzerinde ilgi topladı. Yeni teknoloji alanında dünyada ilkler arasında sayılan hidrojenle çalışan yakıt hücreli bir model gündeme oturdu. Kısaca 50.000 metrekare alana yayılmış 12 salonda 45 markanın 500’e yakın modelinin sergilendiği bu dev etkinlikte ekonomik araçlardan ultra lüks araçlara, geleneksel araçlardan çevreci araçlara kadar farklı segmentlerdeki araçlarla otomobil severlere eşsiz bir dünya sunuldu.

Geçmiş yıllarda ziyaretçilerin hemen hepsi gezip tozar, mankenlerle fotoğraflar çektirip hoşça vakit geçirirken bu yıl, ziyaretçilerin yüzde 19’u satın alacağı modele karar vermek için fuardan içeri girdi. İşte bu değişim, otomotiv sektörünü deyim yerindeyse ateşleyen faktör oldu. Yükselen vergiler nedeniyle düşen satış beklentileri yine tavan yaptı. Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) Genel Koordinatörü Hayri Erce “Yılın ilk 10 ayında otomotiv satış adedi 620 bin civarındaydı. Ancak Autoshow’un da rüzgarı ile kasım ve aralık’da 200 bin araç satışı ile yılı 815-820 bin civarında rakamla kapatacağımızı öngörüyoruz’’ diyerek beklentilerinin yükseldiğini teyt etti.Tüyap Tüm Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Ünal ise Autoshow’un büyük bir başarı ile sonuçlandığını belirterek ‘Yapacaklarımızı ‘Sektörün Güç Gösterisi’ diye ifade ettik. Güçlerimizi birleştirdiğimizde ortak aklımız ile ne iyi şeyler yapabildiğimizin kanıtı oldu’ diyerek otomotiv sektörünün başarılı yılını özetledi.

Motosiklet cephesine gelince sektörün enerjisini en iyi ifade eden, gençleri en iyi yakalayan, motosiklet aşkını doruklara çıkaran, yeni motosiklet kullanıcıları için ilham kaynağı olan, onları motosiklet kullanmaya teşvik eden tek marka Ülker Metro oldu. Reklamlarında kullandıkları Metro çikolatanın verdiği enerji ile çalışan motosiklet metaforu sayesinde millet televizyonda motosiklet reklamı gördü. Tüm motosiklet sektörünün yıllardır bir araya gelip yapamadığı motosiklet reklamını yapmak bir gıda markasına nasip oldu.

Sektöre yön veren markaların yeni yıl ile birlikte iletişime geçip geçmeyeceklerini, kendi fuarlarına ilgi gösterip göstermeyeceğini, yeni modellerin ithal edilip edilmeyeceğini, dünya markalarının lansman için Türkiye’yi seçip seçmeyeceğini, kısır çekişmelerle her yıl bir önceki yılı aratan motosiklet fuarının Autoshow gibi sektöre dinamizim getirip getiremeyeceğini ise çok yakında hep birlikte göreceğiz.

Motorunuzun ve yaşam sevincinizin hep “on” olması dileğiyle…

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Ülkemize Gelen Yabancı Motorcular

Uzun Yol Canavarıyım

REKLAM