in

G 310 R ve GS Modelleri Yenileniyor

 BMW’nin yeni G 310 R ve GS modelleri ortaya çıktı. Aslında ortaya çıktı demek pek de doğru değil, çünkü yayınlanan fotoğraflar karanlık bir şekilde çekilmiş. Motosikletlerin hatlarını görmek mümkün olsa da tasarım detaylarını seçmemiz pek mümkün değil. Paylaşılan fotoğraflarda Euro 5 standartları ile beraber biraz daha büyümüş egzoz ve iki modelde de gördüğümüz tüp şasi öne çıkıyor. 

G 310 R ve GS Modelleri Hindistan’da Üretiliyor

BMW G310GS
Parlaklığı arttığımızda motosikletin ana hatlarını görmek kolaylaşıyor

 BMW bu modelleri aslen Asya pazarı için düşünmüştü. Bu stratejiyi düşününce Hindistanda üretim yapılması Bavyeralı firmanın iş yükünü azaltıyor. Bir çok firma da aynı yol ile küçük cc motosikletlerini üretiyor, bu kervana en son yaşadığı ekonomik sorunlarla Harley Davidson katılmaya çalışmış fakat gelen tepkilerin ardından Amerika’da üretime devam etme kararı almıştı. BMW Hindistan merkezli TVS firması ile anlaşmış ve küçük cc modellerini burada üretme kararı almıştı. Ufak cc modeller burada daha uygun maliyetlerle üretilirken TVS de yeni motosikleti Apache RR310 için BMW mühendisleri ile çalışmış ve Bavyeralıların bilgisinden faydalanmıştı. 

BMW G 310 R ve GS

 G 310 R ve GS ikinci versiyonlarına geçerken pek de yenilenmiş gözükmüyorlar. Fotoğrafları ileri seviye teknikler kullanarak daha aydınlık hale getirsek de (yalana gerek yok telefondan parlaklığı açtık) ana hatlarda pek bi değişiklik göremedik. Göze çarpan tek değişiklik tüp şasinin biraz daha göze çarpması. 

 Geçtiğimiz haftalarda ortaya çıkan casus fotoğraflarında dar ünitelerinin yeni versiyonlar için LED olacağını görmüştük. Bununla beraber kadranda da BMW’nin yeni ekranını görmemiz mümkün, zira Alman markanın en büyük rakiplerinden olan KTM 390 Adventure’ın geniş ekranı kullanıcıya büyük rahatlık sunuyor. 

 Motor bloğunda bir değişiklik olup olmayacağı konusunda henüz bir bilgimiz yok. şu anda kullanılan 313cc’lik motor bloğu 33 beygir güç ve 28 Nm tork üretebiliyor. Bu güç KTM 390 Adventure’ın 10 beygir kadar aşağıda kalıyor. Minyatür GS’in 390 Adventure ile daha iyi rekabet edebilmesi için BMW motor bloğununun gücünü arttırmak isteyebilir.

 

Güncel BMW modelleri için BMW Motorrad’ın sayfasına bakabilirsiniz

 

İlginizi Çekebilir
HelmChat: Ücretsiz İnterkom Alternatifi

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Ducati Multistrada V4 Arazide Görüntülendi

Bişii olmaz değil, bişii olur. — Ekipman!!!

REKLAM